• Hrvatski
  • English

iSTYLE Business

Omogućite zaposlenicima da daju sve od sebe.

macOS i iOS dizajnirani su kako bi omogućili zaposlenicima da se osjećaju ugodno i sigurno dok rade. Zahvaljujući intuitivnom sustavu upravljanja, zaposlenici će moći lakše i brže ispunjavati zadatake i uložiti svoj maksimum u rad. Rezultat će biti učinkovita kompanija.

Provjerite svih 11 razloga kako Mac može unaprijediti vaše poslovanje

  • iSTYLE Business
  • Zašto Apple
  • Tko smo mi
  • Što mi radimo
  • Zašto odabrati nas

Podrška na daljinu

Trenutačna situacija prisilila je većinu tvrtki da omoguće zaposlenicima rad od kuće. Želimo vam u ovim vremenima što više pomoći i ponuditi ne samo opremu već i IT podršku.
Spremni smo za povezivanje na daljinu s vašim zaposlenicima te pomoći vam da postavite sve što trebate za rad od kuće.

Ujedno spremni smo pomoći vašoj tvrtki s raznim tehničkim zahtjevima koji mogu ometati rad od kuće. Pomoći ćemo u pristupu internetskoj vezi, daljinskom pristupu putem VPN-a, podršci sustava i aplikacija te podešavanju i upravljanju cloud uslugama.

Naša info linija vam uvijek stoji na raspolaganju. Ovisno o vrsti upita, naši operateri spremni su riješiti vaš problem

Podrška vašem IT odjelu

Osim što pomažemo vašim zaposlenicima, rado ćemo pružiti i dodatnu pomoć vašem IT odjelu. U ovom trenutku sigurno imaju puno posla i ne stižu pravovremeno odgovoriti na sve zahtjeve. Imamo sistem inžinjere i IT tehničare koji su spremni pomoći koliko god je to moguće.

Područja na kojima vam možemo pomoći:

  • Emails, hosting i cloud servisi
  • Internet veza i VPN
  • iOS i macOS podrška

U slučaju kvara opreme, možemo vam ponuditi hardver u najam
Kontaktirajte nas: prodaja@istyle.hr

Online edukacija i nastavni materijali

Edukacija za vaše zaposlenike

Spremni smo organizirati online edukaciju za vaše zaposlenike putem Cisco WebEx-a. Pružiti ćemo vam izbor pripremljenih tema ili ćemo pripremiti trening prema vašim željama kako bi zaposlenici naučili sve ono što koriste za uspješno obavljanje posla.

Imamo instruktore ne samo za Apple proizvode i operativne sustave, već i za uredske aplikacije, grafičke programe, marketing i upravljanje vremenom. Također ćemo organizirati obuku na temelju vaših zahtjeva, uključujući stvaranje internih nastavnih materijala.

Trudimo se što je moguće više prilagoditi teme kako bismo zadovoljili vaše potrebe i pomogli vam u vašem poslu.

Aplikacije i komunikacija

Odabir pravih aplikacija i komunikacija su presudni za učinkoviti rad od kuće. U slučaju potrebe u mogućnosti smo vam pomoći u odabiru odgovarajućih aplikacija, podešavanju potrebnih funkcija i puštanju u rad komunikacijskih alata. Pomoću alata kao što su iMessage, Facetime, Slack, Trello, WhatsApp itd. Danas možete komunicirati bilo kad i bilo gdje.

Ako vaši zaposlenici koriste Apple uređaje za rad, pomoću iMessage-a mogu kreirati i pretraživati grupne razgovore. S druge strane za video pozive mogu koristiti Facetime, Skype, Google Hangouts, Cisco WebEx itd.

Hardver kod kuće

Prema vrsti posla, odabrali smo preporučenu hardversku opremu za rad od kuće. Imamo nekoliko proizvoda koje možemo poslati zaposlenima s unaprijed postavljenim aplikacijama i značajkama. Ujedno vam može pružiti obuku i korisničku podršku na daljinu.

Možete kupiti ne samo Apple proizvode, već i svu potrebnu dodatnu opremu.

Naše proizvode možete kupiti i putem operativnog leasinga.
Kontaktirajte nas: prodaja@istyle.hr

Najam opreme

Ako trebate privremeno unajmiti opremu za kućni ured, možete koristiti našu uslugu najma. Ova opcija posebno je zanimljiva ukoliko zaposlenici u svom uredu imaju stolna računala i nemaju na raspolaganju prijenosna računala. Ako trebate tablet, možemo vam ponuditi iPad.

Apple za posao

Apple proizvodi izrađeni su tako da reflektiraju potrebe modernih tvrtki i organizacija. Zaposlenicima nude sveobuhvatna rješenja zajedno sa reprezentativnim dizajnom, te tako doprinose stvaranju slike kvalitetnog poslovnog partnera.

Intuitivnog sustava upravljanja, proizvodi se lako prilagođavaju malim, srednjim i velikim poduzećima, uključujući korporacije, te su u potpunosti kompatibilni s poslovnim sustavima i aplikacijama.

Popularnost platformi macOS i iOS znači i jednostavan prijelaz s jednog sustava na drugi, jer je većina zaposlenika već upoznata s tim okruženjem.

Dizajnirani za svaki odjel

Apple proizvodi imaju savršen dizajn, intuitivan sustav upravljanja te najveći ekosustav povezanih aplikacija. To ih čini najboljim alatom za sve zaposlenike. Pomozite svojim zaposlenicima da budu uspješni u svakodnevnom poslovanju što će se odraziti povećanjem vrijednosti vaše kompanije.

Spremni za uporabu

Apple proizvodi savršeno rade s aplikacijama koje upotrebljavate, kao što su Google G Suite ili Microsoft Office. Tako će vaši zaposlenici moći lako koristiti upravo one aplikacije na koje su se naviknuli.

Na svim mobilnim platformama, Apple nudi najviše aplikacija koje su vam potrebne za vaše poslovanje, kao na primjer, poslovne inteligencije, plaćanja, komunikacije te mjerenja učinkovitosti.

Jednostavno možete prilagoditi svoje aplikacije kako bi odgovarale vašim poslovnim potrebama i radnom okruženju. Također, sustavi se mogu integrirati i u back-end sustave.

Sigurnost na prvom mjestu

Apple proizvodi mogu se koristiti odmah nakon kupnje, jer posjeduju gotova rješenja i osnovne aplikacije. To uključuje zaštitu na sistemskoj razini, od sigurnosti uređaja do zaštite aplikacija i samih podataka.

S redovitim ažuriranjima, uključujući pomoć s upravljanjem na daljinu, možete biti sigurni da imate sigurne proizvode kvalitetnog dobavljača.

Jednostavni za implementaciju, podršku i upravljanje

Zahvaljujući svojoj kompatibilnosti, Apple proizvodi mogu se u potpunosti integrirati u vaše poslovanje bez da na bilo koji način ometaju procese koji su već u tijeku. Zahvaljujući Apple ekosustavu, brojne aplikacije mogu se proširiti na druge Apple uređaje radi bržeg pristupa važnim informacijama i olakšavanje donošenja odluka.

Troškovi i ulaganja

Apple proizvodi izrađeni su da traju godinama u vašem poslovanju. Zahvaljujući kvaliteti proizvoda, najčešće imaju najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu. To ih čini odgovarajućim financijskim rješenjem za bilo koju tvrtku. Također, fleksibilni programi financijskog leasinga s iSTYLE-om, kao i otkup čini ove proizvode još privlačnijima.

Tko smo mi

Mi smo Apple Premium Reseller s najdužom tradicijom na tržištu. Naš odjel poslovne prodaje pomaže u rastu i razvoju vaših tvrtki i organizacija već više od deset godina.

Naš je cilj unaprijediti vaše poslovanje i pomoći vam da se usredotočite na druge važne aspekte vašeg poslovanja. Dostavljanjem kvalitetnih hardverskih rješenja i njihovim mogućim upravljanjem olakšavamo vaše poslovne aktivnosti.

Nudimo vam iskustvo

U više od deset godina postojanja pomogli smo više od stotinu korporacija, u kojima nastavljamo donositi dugoročna rješenja, te više od tisuću srednjih trgovačkih poduzeća sa isporukom i integracijom.

Što nam je važno

Ponuditi vam optimalno rješenje ili njegove moguće opcije.

Pomoći vam dovršiti proces narudžbe kako bi sve bilo brzo, učinkovito i jednostavno.

Osigurati podršku u ranijim i kasnijim fazama operacije. Ako nas odaberete, nećete biti sami.

Naš tim

Martin Željeznjak

Martin Željeznjak

B2B Sales Manager

+385 95 4967 128

martin@istyle.hr

Nina Šantek

Nina Šantek

B2B Sales

+385 95 3732 162

n.santek@istyle.hr

Opći B2B kontakti:

+385 (0)98 417 863

prodaja@istyle.hr

LinkedIn stranica:
https://www.linkedin.com/company/istyle-apple-premium-reseller-

Iskoristite maksimum od svog poslovnog uređaja - mi imamo i potreban softver!


Bez obzira radi li se o uredskom poslu, kreativnim poslovima ili sigurnosnim rješenjima, softver koji nudimo olakšati će vaše digitalne zadatke.

MDM rješenja

Ne nalazite na našoj web stranici ono što tražite? Trebate nešto drugo? Možda još ne znate koji bi bio idealan izbor?

Nema problema! Javite nam se i pomoći ćemo vam.

Savjetovat ćemo vas putem telefona

Želimo vam pokazati kako najbolje upotrebljavati Apple ekosustav. Ako imate neko pitanje, slobodno nam se obratite u bilo kojem trenutku. Ovdje smo kako bismo vam pomogli. Samo ćete tako naučiti upotrebljavati zadivljujuće značajke Apple ekosustava bez straha, te si tako olakšati posao. I mi smo jednom bili početnici.

Obučit ćemo vaše zaposlenike

Pomoći ćemo vašim zaposlenicima da što prije nauče prilagoditi bilo koji novi Apple proizvod. Imamo certificirane instruktore koji će naučiti vaše menadžere kako učinkovito upotrebljavati Apple-ove aplikacije, te si tako olakšati poslovanje i svakodnevne zadatke.

Treninge možemo organizirati u vašim prostorima ili negdje drugdje.

Odabrat ćemo odgovarajuće proizvode

Na temelju vaših poslovnih potreba, pružit ćemo vam standardne i posebne konfiguracije koje su vam potrebne za odgovarajući rad vaših zaposlenika. Sve konfiguracije mogu se kombinirati s obzirom na potrebe svakog radnog mjesta.

Osim odabranih hardverska rješenja, omogućit ćemo vam i različite dodatke, uključujući zaštitna stakla, spremnike i punjače za automobile za specifične uvjete.

Pobrinut ćemo se za vas

Mi smo ovlašteni serviser za Apple proizvode. Imamo tim certificiranih, iskusnih profesionalaca. To znači da pružamo brzu i kvalitetnu uslugu u slučaju da se s vašim Apple uređajem dogodi nešto neočekivano. Dva naša servisna centra osvojila su prestižnu APASP nagradu za 2019. godinu (Apple Premium Authorized Service Provider). Ta se nagrada dodjeljuje samo onim servisnim centrima koji dosljedno osiguravaju maksimalno zadovoljstvo korisnika te nude najbolju kvalitetu usluge.

Pobrinut ćemo se za vaš uređaj

Zahvaljujući usluzi Mobile Device Management (MDM), možemo vam pomoći da postavite i upravljate svim iOS uređajima u vašem poslovnom okruženju odjednom. MDM omogućuje vašem IT odjelu da upravlja sigurnošću i sadržajem svih uređaja koje upotrebljavaju vaši zaposlenici. Osposobiti ćemo vaše IT zaposlenike kako upotrebljavati MDM i pomoći vam u instalaciji.

Postavit ćemo sve uređaje za vas

Kako bi tranzicija bila što bezbolnija, rado ćemo vam postaviti sve nove Apple uređaje kako bi ih vaši zaposlenici mogli samo raspakirati i odmah ih početi koristiti. Tako ćete ubrzati rad i uštedjeti vrijeme svojim zaposlenicima, koji će se moći posvetiti svojim zadacima bez stresa zbog instalacije novog uređaja.

S nama ste sigurni

Apple proizvodi visoke su kvalitete, traju dugi niz godina i odlično izgledaju zahvaljujući svom bezvremenskom dizajnu. Ali što ako se dogodi nešto neočekivano? Krađa, slučajno oštećenje, kvar nakon isteka jamstva. U svakodnevnim poslovnim situacijama mogu se dogoditi različite neočekivane stvari. Prolivena kava ili zaboravljeno računalo u automobilu nisu neobične pojave. Zato ćemo vam rado ugovoriti osiguranje od krađe i slučajnog oštećenja, te tako produžiti jamstvo i do tri godine.

Posudit ćemo vam našu opremu

Niste sigurni koji će uređaj najbolje funkcionirati za potrebe vašeg posla? Razumijemo da ste u početku zabrinuti zbog nepoznatog. Zato ćemo vam dati priliku da isprobate našu opremu u stvarnim uvjetima vašeg svakodnevnog poslovanja. Vaše zadovoljstvo i ispravan odabir proizvoda naš je prioritet.

Organizirate li veće događanje i trebate dovoljno opreme? Kontaktirajte nas. Posudit ćemo vam potrebnu opremu.

Zašto mi?

Jedna od ključnih stvari za razvoj tvrtki i zadržavanje njihove pozicije na tržištu leži upravo u odabiru odgovarajućeg poslovnog partnera. Mi smo potpuno svjesni te činjenice, pa dajemo sve od sebe kako bismo vam pomogli riješiti i olakšati vaše poslovanje, kako biste se u potpunosti mogli posvetiti rastu vašeg poslovanja.

Što dobivate suradnjom s iSTYLE-om?

  • Snažno partnerstvo za razvoj vašeg poslovanja. Već više od deset godina pomažemo korporativnim klijentima u rješavanju operativnih problema.
  • Osobni Key Account menadžer s brzim i osobnim pristupom koji odgovara vašim potrebama.
  • Profesionalna pomoć za odabir proizvoda. Na temelju vaših potreba pripremiti ćemo najprikladnije rješenje, po najboljim mogućim cijenama.
  • Kupnja na račun s mogućnošću individualnog dogovora ili fleksibilnog datuma dospijeća, ovisno o veličini narudžbe ili vrsti suradnje.
  • Atraktivne opcije financiranja u obliku financijskog ili operativnog leasinga. Pomoći ćemo vam odabrati odgovarajući oblik financiranja, kako biste vlastiti kapital mogli ponovno investirati u razvoj ili druge potrebne aktivnosti. Možemo vam pomoći pokriti troškove iz vanjskih izvora i to do 100% vrijednosti robe.
  • Benefit posebnog programa kupnje za vase zaposlenike.

iSTYLE pro firmy

Allow your employees to do their best.

macOS and iOS are designed to make employees feel comfortable and safe when they work. With their intuitive controls, they will be able to fulfil their duties more easily and quickly and work as best they can. The result will be a more efficient and effective company.

  • iSTYLE Business
  • Why Apple
  • Who we are
  • What We Do
  • Why choose us

Remote support and settings

We are ready to connect remotely with your employees and help you configure everything you need to work from home. We also provide remote monitoring and maintenance for servers, as well as a helpdesk system for faster and easier communication.

In cooperation with our partners, we are ready to help you with any technical situation that may impede your work from home at this time. We will help with Internet connection (including LTE modem delivery), VPN remote access, support for systems and applications, configuration and management of cloud services.

Support for IT

In addition to supporting your employees, we are happy to take over the duties of your technical department. At this point, they certainly have a lot of work to do and the management of all the requirements that have arisen requires additional resources. Therefore, we are ready to come to your aid through database specialists, server administrators and IT technicians waiting to intervene where needed.

Areas where we can help:

  • Network servers and infrastructure
  • Emails, hosting and cloud services
  • Internet and VPN connection
  • Cloud services, cloud migration and web services
  • CRM and application support
  • Data storage
  • Support for iOS and macOS
  • Licences (O365, JMAF, Dropbox, Adobe, Symantec, Acronis, TeamViewer)

Applications and communication

Choosing the right applications and communication mode is essential to be able to work remotely effectively. If necessary, we can help you with selecting the appropriate applications, the necessary settings and putting them into operation. With applications like iMessage, Facetime, Slack, Trello, WhatsApp or the like, you can communicate anywhere today.

If your employees use Apple devices to work, they can use the classic iMessage to create and search for group conversations. On the other hand, I can use Facetime, Skype, Google Hangouts, Cisco WebEx, etc. for video calls.

Data exchange, CRM systems, cloud services and secure communication. However, we can help and assist you in configuring everything correctly. We are partners of several leading companies in the technological world and because of this we can provide you with the necessary quality.

Home hardware

We have prepared the hardware equipment suitable for the work at home, which we recommend according to the job profile. We have several products that we can send to employees along with applications and presets. We will offer distance learning and support to the user.

You can buy not only Apple products, but also all the necessary accessories.

Apple for companies. So easy.

Operational and financial leasing iSTYLE is the easiest way to access Apple products. Rent a Mac, iPhone or iPad under very competitive conditions and at no initial cost.

In the case of operational leasing, rent the equipment for a certain period and use it as a service. The monthly amount for equipment rental is a tax deductible expense for operational leases. Do not pay for the entire device, but only use it for a certain period.

In the case of financial leasing, rent the equipment for a certain period and use it as a service. After the lease expires, the equipment is transferred to your company's property. The monthly amount for equipment rental is a tax deductible expense for a financial lease.

Rental for home

If you only need to temporarily borrow your home equipment, you can use our short-term loan service. It is useful if employees have desktops in the office and do not have laptops at home. If you need a tablet, we also have iPads that can be offered under the same terms and conditions.

Apple to Business

Apple products are made to reflect the needs of modern companies and organizations. They offer employees powerful solutions along with a representative design that underlines the image of a quality business partner.

With intuitive controls, products are easily deployed to small, medium and large companies, including corporations, where they are fully compatible with business systems and applications.

The popularity of the macOS and iOS platforms promote a smooth transition between systems also, as most employees already familiar with this environment.

Designed for any department

Apple products have the perfect design, intuitive control and the widest ecosystem of related applications. This makes them the best tool for any employee. Help your employees succeed in day-to-day operations and bring more value to your company.

Ready to use

Apple products work seamlessly with applications you use, such as Google G Suite or Microsoft Office. This allows your employees to conveniently switch between applications and work as they are accustomed to.

On all mobile platforms, Apple has the most applications you need for your business. Starting with business intelligence, billing, communication or measuring and recording efficiency.

You can easily customize your applications to fit your business needs and your business environment. Systems can also be integrated into back-end systems.

Safety first

Apple products are fundamentally ready for use with an out-of-the-box solution and application suite. This basic solution also includes system-wide protection from device security to applications to data protection.

With regular updates, including remote management assistance, you can be sure that you have secure products from a quality provider.

Easy to deploy, support and manage

Thanks to their compatibility, Apple products are fully integrated into your business without disrupting running processes in any way. Thanks to the Apple ecosystem, many applications can be extended to other Apple devices for faster access to important information and make decision making easier.

Costs and investments

Apple devices are built to last for years in your business. Due to the quality of products, they usually have the highest residual value of all products on the market. This makes it a convenient financial solution for any company. In addition, flexible financial leasing programs with iSTYLE as well as any repurchase we can make for your company make these products even more attractive.

Who we are

We are Apple's Premium Reseller with the longest tradition in the market. Our B2B department has been helping your businesses and organizations grow for over 10 years.

Our goal is to improve your business and help you focus on other important topics related to your business. By delivering quality hardware and its possible management, we make your business operation easier.

We will offer you experience

For more than 10 years of our existence, we have helped more than 100 corporations, where we continuously deliver long-term solutions, and more than 1,000 mid-market businesses to help with both delivery and integration.

What is important to us

Suggest for you an optimal solution or its possible options.

Help you complete the order process so that everything is fast, efficient and worry-free for you.

Provide support in early and later operations. You're not alone, if you choose us.

Our team

Martin Željeznjak

Martin Željeznjak

B2B Sales Manager

+385 95 4967 128

martin@istyle.hr

Nina Šantek

Nina Šantek

B2B Sales

+385 95 3732 162

n.santek@istyle.hr

General B2B contacts:

+385 (0)98 417 863

prodaja@istyle.hr

LinkedIn page:
https://www.linkedin.com/company/istyle-apple-premium-reseller-

Get the most out of your work device – we also have the software you need!


Whether it’s shared office work, creative jobs or security solutions, the software we offer makes your digital tasks more seamless.

MDM Solutions

Don’t see what you’re looking for? Need something else? Maybe you don’t yet know what the ideal choice would be?

Not an obstacle! Get in touch with us, and we’ll help.

We will advise you over the phone

We care to show how to use Apple's systems the best possible way. Do not be afraid to ask us anytime, if you have a question. We are here to help. Only then will you learn to use all the amazing features of the Apple ecosystem without any restraint, and make your business easier. We, too, were beginners once.

We will train your employees

We will help your employees with trainings to rapidly adapt any new Apple product. We have certified instructors who will teach your managers how to effectively use Apple applications with each other, making it easier for them to work and make their day less difficult.

We can provide training both in our premises and internally.

We will select suitable products

Based on your business needs, we provide both the classic and special configurations you need for the right performance of your employees. The configurations can be combined according to the needs of individual work positions.

In addition to classic hardware, we will also provide accessories including cover glass, packaging and car chargers for specific conditions.

We'll take care of you

We are an authorized service provider for Apple products. We have a team of certified, experienced professional. As a result, we provide fast, high-quality service in case something unexpected happens to your Apple device. Two of our service centres have received the prestigious APASP award for 2019. (Apple Premium Authorized Service Provider) This award is only given to service centres that consistently ensure maximum customer satisfaction and offer the highest quality service.

We will take care of your device

With Mobile Device Management (MDM), we can help you set up and manage all iOS devices in your business in bulk. MDM enables your IT department to control the security and content of the devices your employees use. We will train your IT department to use MDM and assist you in initial setup.

We'll set up all the devices for you

To make the transition smooth, we're happy to set up the new Apple products for you so your employees can just unpack them and start using them right away. This will speed up operations and save time for your employees, who will not be stressed by the installation instead of performing their work duties.

You can be sure with us

Apple products are high quality, last many years and look great thanks to timeless design. But what if something unexpected happens? Theft, accidental damage, failure after the warranty period. There are many unexpected events happening in both daily and corporate operations. Spilled coffee or a forgotten computer in the car speaks for itself. Therefore, we will be happy to arrange for you theft and accidental damage insurance, possibly extended warranty for up to 3 years.

We will lend you our equipment

Not sure which device will work best for your company's actual operations? We understand your initial concerns about the unknown. Therefore, we give you the opportunity to test our equipment in the real conditions of your business operations. Your satisfaction and the right choice of products is our absolute priority.

Are you organizing a larger event and need a sufficient amount of equipment? Contact us. We lend the equipment you need.

Why us

For the development of companies and maintaining their position on the market today, one of the key activities is the selection of a suitable business partner. Being fully aware of this fact, we are doing our utmost to help you solve and facilitate your business operations so that you can fully focus on your business growth.

What does cooperation with iSTYLE bring to you?

  • A strong partnership for the development of your business. We have been helping corporate customers solve operational issues for over 10 years.
  • Personal Key Account Manager with fast and individual access to suit your needs.
  • Professional help with product selection. Based on your needs we will prepare the most suitable solution with the best possible price.
  • Purchase on invoice with the possibility of individual agreement of flexible due date, according to the order volume or type of cooperation.
  • Attractive financing options in the form of financial or operational leasing. Together we will help you to choose the appropriate form of financing, thanks to which you can reinvest your own capital into development or other necessary activities. We can help to cover costs from external sources up to 100% of the value of goods.
  • Benefit of Employee purchase program.