Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja online trgovine iSTYLE.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini.

Online trgovinom iSTYLE.hr (u daljnjem tekstu „trgovina“ ili „webshop“) upravlja tvrtka iSTYLE d. o. o., Avenija Dubrovnik 16, 10 020 Zagreb, matični broj: 080345075, OIB: 98828194905, koji je pružatelj usluga elektroničkog poslovanja (u daljnjem tekstu „prodavač“ ili „iSTYLE“).

Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad webshopa, prava i obveze korisnika i trgovine te se njima uređuje poslovni odnos između prodavača i kupca. Opći uvjeti poslovanja uređuju i pojedinačna pravila kupnje na mjestima za preuzimanje iSTYLE.

Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (predaje online narudžbe). Kupac se kod predaje narudžbe svaki put posebno upozorava na opće uvjete poslovanja i predavanjem narudžbe potvrđuje svoju upoznatost s istima.

1. Vrste korisnika

Jednokratnim upisom u webshop putem emaila posjetitelj postaje gost iSTYLE.hr, a potvrđenom registracijom u webshop postaje član iSTYLE.hr. I gost i član (u nastavku i korisnik) stječu pravo na kupnju u trgovini iSTYLE.hr.

Kod registracije u online trgovinu kao član iSTYLE.hr, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako njegovom emailu i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana iSTYLE.hr nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima.

Registracija je moguća i tijekom postupka kupnje.

U slučaju da korisnik želi naknadno svoj email zamijeniti nekim drugim, mora poslati zahtjev na webshop@istyle.hr. Promjena emaila bit će izvršena isti ili najkasnije sljedeći radni dan, a korisnik će o tome biti obaviješten emailom.

2. Dostupnost informacija

iSTYLE se obvezuje da će kupcu, prije nego što je vezan ugovorom ili ponudom, osigurati sljedeće informacije:

  1. podatke o poduzeću iSTYLE d.o.o. (naziv i sjedište poduzeća, matični broj, OIB),
  2. kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (kontaktni email, telefon),
  3. bitne karakteristike artikala (uključujući i postprodajne usluge i jamstva) te rok valjanosti toga podatka,
  4. raspoloživost artikala (svaki artikl koji se nudi u webshopu trebao bi biti raspoloživ u razumnom razdoblju),
  5. uvjete dostave artikla (te način, mjesto i vrijeme dostave),
  6. cijene koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i evidentno mora biti prikazano sadrže li već poreze i troškove prijevoza i druga.
  7. način plaćanja i dostave ili ispunjenja te rok valjanosti toga podatka,
  8. vremenska valjanost ponude,
  9. rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje,
  10. objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službi za kontakt s kupcima.

3. Ponuda proizvoda

Zbog prirode poslovanja putem interneta ponuda iSTYLE.hr često se i brzo ažurira te mijenja.

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektroničkog formulara.

Oznake artikla

Artikl s oznakom Novo nedavno je dodan artikal u ponudu iSTYLE.hr. Ovom će oznakom biti izložen najmanje 14 dana i najviše 3 mjeseca.

Artikl s oznakom Promo ima sniženu cijenu u odnosnu na staru cijenu.

Artikl s oznakom specifične kampanje (primjer: Back to School) može se kupiti po posebnoj cijeni i po uvjetima koji su navedeni na stranici ove kampanje.

Oznake posebnih artikala

  • Otvorena ambalaža: Artikl ima otvorenu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan i nema nikakvih oštećenja. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
  • Oštećena ambalaža: Artikl ima oštećenu, nepotpunu ili neoriginalnu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
  • Oštećeno: Artikl ima manje estetsko oštećenje, možda postoje znakovi korištenja i možda ima oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
  • Korišteno: Kupac je vratio artikl. Korišten je i možda mu je malo oštećena ambalaža. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
  • Servisirano: Artikl je servisiran u ovlaštenom servisu. Artikl je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
  • Demo: Artikl je bio korišten kao izložbeni eksponat. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Saznaj više o posebnim tipovima artikalau nastavku.

4. Narudžba

Kupoprodajni ugovor između iSTYLE.hr i kupca u online trgovini sklopljen je u trenutku kada iSTYLE.hr kupcu pošalje prvi email o statusu njegove narudžbe (potvrda prijema narudžbe). Od toga su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni te vrijede za iSTYLE.hr i za kupca. Kupac je osoba s podacima navedenima prilikom predaje narudžbe. Naknadno mijenjanje podataka o kupcu nije moguće. Posebno pozornost mora posvetiti kupac prilikom kupovine putem Apple Pay-a, jer Apple Pay sučelje automatski unosi adresu koju kupac ima spremljenu i postavljenu kao zadanu u svom Apple korisničkom računu.

5. Načini plaćanja

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • jednokratno plaćanje online s debitnom ili kreditnom karticom MasterCard, VISA, Diners ili Discover;
  • plaćanje na rate online odabranim karticama sljedećih banaka: Zagrebačka banka, ERSTE banka, OTP i PBZ. Plan plaćanja ovisi o pojedinačnoj kreditnoj kartici. Saznaj više na stranici Plaćanje na rate,
  • jednokratno plaćanje u poslovnicama gotovinom te karticama MasterCard, VISA, Diners ili Discover,
  • plaćanje na rate u poslovnicama odabranim karticama sljedećih banaka: Zagrebačka banka, ERSTE banka, OTP, PBZ i Raiffeisen. Plan plaćanja ovisi o pojedinačnoj kreditnoj kartici. Saznaj više na stranici Plaćanje na rate,
  • plaćanje doznakom na račun poduzeća iSTYLE d.o.o. (po ponudi),
  • plaćanje gotovinom pri preuzimanju pošiljke dostavljene od strane kuriske službe.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili promijene načina plaćanja, prilikom online plaćanja karticom, obavijestite nas na webshop@istyle.hr za povrat novca.

Detaljnije informacije o načinima plaćanja iSTYLE.hr online trgovine potraži na stranici Načini plaćanja.

6. Izdavanje računa

iSTYLE nakon obrade narudžbe kupcu šalje račun uz kupljene artikle. U slučaju osobnog preuzimanja u poslovnici kupac dobiva ispisani račun za kupljene artikle prilikom njihovog preuzimanja.

Na računu su raščlanjene cijena i svi troškovi koji se odnose na kupnju.

Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije predavanja narudžbe. Naknadno predloženi prigovor u vezi točnosti izdanih računa ne uvažavamo.

7. Cijene

Svi proizvodi u online trgovini označeni su cijenom koja vrijedi za sve korisnike iSTYLE.hr. Kada je proizvod na popustu, bit će označen s dvije cijene: novom i starom cijenom.

  • Nova cijena je konačna cijena koju korisnik treba platiti za kupnju proizvoda.
  • Stara cijena je najniža cijena po kojoj je ovaj proizvod bio u ponudi u zadnjih 30 dana prije aktualnog popusta.

Sve cijene u webshopu uključuju PDV, osim ako je izričito navedeno drugačije. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenih načina plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.

Cijene u pregledima proizvoda ne sadrže troškove dostave. Taj se trošak obračunava posebno na blagajni.

Cijene u webshopu mogu se razlikovati od cijena u našim poslovnicama.

Unos cijena proizvoda vrši se ručno te je podložan mogućnosti nastanka greške zbog ljudskog faktora. Takve situacije su izvanredne te iSTYLE zadržava pravo odbiti sklapanje ugovora o prodaji odnosno isporuku proizvoda kupcu prema konkretnoj narudžbi. Kupac će biti pravovremeno obaviješten oko eventualnih izmjena i mogućnosti rješavanja situacije na obostrano zadovoljstvo.

Popusti, promotivni kodovi i druge pogodnosti u pravilu se ne zbrajaju, osim ako je izričito navedeno drugačije. Popust kod pojedinačnog artikla i promotivni kod također se ne zbrajaju. Kodovi bonusa za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.

8. Promotivni kodovi

Korisnik na našoj stranici može koristiti promotivne kodove koje prima putem naših promocija, online vijesti ili na neki drugi način.

Uvjeti za korištenje:

  • za korištenje promotivnog koda korisnik se mora registrirati,
  • popusti i promotivni kodovi se ne zbrajaju,
  • promotivne kodove je moguće ostvariti i iskoristiti samo pri online kupovinama,
  • promotivne kodove nije moguće zamijeniti za gotovinu,
  • zajedno s promotivnim kodom korisnik može primiti dodatne uvjete za korištenje.

Korisnik unosi promotivni kod u polje koje je dostupno u košarici.

U slučaju da kupac iskoristi promotivni kod, a narudžbu s iskorištenim kodom naknadno otkaže vlastitom voljom, promotivni kod smatrat će se iskorištenim.

9. Obavještavanje o statusu narudžbe

U obradi - iSTYLE.hr prima narudžbu

Nakon predavanja narudžbe kupac dobiva obavijest emailom, da je narudžba primljena. Korisnikom stranice iSTYLE.hr uvijek su dostupni sveobuhvatni podatci o statusu i sadržaju narudžbe. iSTYLE narudžbu pregleda, provjeri dostupnost naručenih artikala i potvrdi, odnosno s razlogom odbije narudžbu.

iSTYLE može za provjeravanje podatka ili zbog osiguravanja točnosti isporuke nazvati kupca na njegov kontaktni telefonski broj.

Isporuka artikala koje iSTYLE nema na zalihi u vlastitom skladištu ovisi isključivo o dobavljaču i roku u kojem dobavljač može dostaviti artikle do iSTYLE-a. iSTYLE kupca redovito obavještava emailom o ažurnim podacima u vezi isporuke artikala. Ako je rok isporuke vrlo dug i kupac ne želi čekati, to može javiti iSTYLE-u na adresu webshop@istyle.hr koji će artikl ukloniti iz narudžbe i kupcu vratiti već eventualno uplaćena sredstva, a ostale artikle iz narudžbe po izboru kupca ili isporučiti ili narudžbu u cijelosti stornirati. Ako dobavljač iSTYLE-u ne potvrdi isporuku naručenih artikala najkasnije do isteka dva tjedna od dana predaje narudžbe, iSTYLE može narudžbu kupca odbiti iz razloga da artikl više nije dostupan. Danom odbijanja narudžba kupca prestaje važiti

iSTYLE ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu uzrokovanu duljim rokovima isporuke ili zbog neizvršene isporuke artikala koje iSTYLE.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu.

Završeno - narudžba je otpremljena ili pripremljena za preuzimanje

iSTYLE u dogovorenom roku artikl pripremi i pošalje ili pripremi za osobno preuzimanje te o tome emailom obavijesti kupca. iSTYLE emailom obavještava kupca i o politici odustajanja od ugovora, kome se obratiti u slučaju kašnjenja u isporuci te kome se obratiti u slučaju pritužbe.

U slučaju da se kupac pravodobno odluči za opoziv narudžbe mora prodavača o tome odmah obavijestiti emailom na adresu webshop@istyle.hr (link na mail). U slučaju da je narudžba već otpremljena, kupac prilikom dostave može odbiti preuzimanje pošiljke dostavnoj službi. U slučaju osobnog preuzimanja (kada je artikl već pripremljen za preuzimanje), kupac opoziv narudžbe također može javiti putem gore navedenog emaila.

10. Kupnja za pravne osobe

Postupak kupnje za pravne osobe jednak je onome za fizičke osobe. Ako kupuješ kao pravna osoba, na blagajni označi polje "Kupujem kao tvrtka" te unesi naziv tvrtke i OIB.

Ukoliko kupuješ kao tvrtka, prihvaćaš Uvjete poslovanja koji vrijede za pravne osobe. Glavna razlika je u mogućnosti odustajanja od ugovora: firmama, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo vraćanje kupljenih artikala u okviru jamstvenih uvjeta. Nabrojane pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja artikla bez razloga, kao što vrijedi za kupce (fizičke osobe).

Povrat novaca za pravne osobe nije moguć. Za kupovinu pravnih osoba vrijede Uvjeti poslovanja iSTYLE.hr, više o mogućnosti povrata u okviru jamstvenih uvjeta pročitaj u nastavku.

iSTYLE pravnim osobama omogućava sljedeće načine plaćanja:

  • online službenom karticom MasterCard, VISA, i Diners,
  • u poslovnicama gotovinom do maksimalnog iznosa 663.61 € (uklj. s PDV-om),
  • uplatom na račun iSTYLE d.o.o. preko ponude.

Prilikom pojedinih narudžbi zadržavamo pravo zahtijevanja uplate na račun iSTYLE d.o.o. preko ponude, prilikom kojih vrijedi cijena dogovorena ugovorom.

11. Odustajanje od ugovora

Potrošač (navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje kupuju artikle za namjene izvan svoje privredne djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći dan nakon datuma preuzimanja artikla.

Odustajanje od ugovora potrošač javi na email webshop@istyle.hr uz priložen obrazac za odustajanje od ugovora artikla, koji korisnici mogu pronaći ovdje.

Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanje od ugovora smatrat će se obavješću odustajanja od ugovora. To znači da je artikl potrebno vratiti prodavaču najkasnije u roku od 30 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora (kupnje).

Detaljnije informacije o odustajanju od ugovora potraži na stranici Odustajanje od ugovora.

12. Jamstvo

Artikli imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je valjano uz uvažavanje uputa na jamstvenom listu te uz podnošenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenim listovima ili na računu. Za povrat artikla u jamstvu ili izvan njega posjetite stranicu Servis.

Informacija o jamstvu navedena je i na stranici gdje je predstavljen artikl. Ako informacije o jamstvu nema, artikl nema jamstva ili podatak u ovom trenutku nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati iSTYLE.hr koji će osigurati ažurnu informaciju.

Za više informacija posjetite stranicu Odustajanje od ugovora.

Slanje/predaja uređaja na popravak:

Prije slanja uređaja (mobilni telefon, računalo, tablet, prijenosno računalo i sl.) na kojem su pohranjeni osobni podaci (fotografije, video, podaci i sl.) , molimo kupca da izbriše svoje podatke s uređaja/jedinice, te da prije toga napravi sigurnosnu kopiju podataka. U slučaju da vrsta oštećenja ne dopušta uključivanje i brisanje podataka, moguće je da će podaci biti izbrisani tijekom popravka.

iSTYLE d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za vaše podatke ili pohranu vaših podataka, stoga vas molimo da napravite sigurnosnu kopiju svih podataka koje želite zadržati. Vrlo je vjerojatno da će tvoj uređaj tijekom servisnog postupka biti vraćen na tvorničke postavke. U slučaju da se uređaj ne može popraviti, reklamirani uređaj ostaje u vlasništvu servisa odnostno proizvođača, te u tom slučaju dobivate identičan uređaj ili povrat sredstava (važi za artikle, koji nisu Apple).

Prije nego što Apple uređaj pošaljete na popravak, obavezno isključite Find My Device za iPhone, Apple Watch, Mac i uklonite uređaj s vašeg iCloud računa. Ako to ne učinite, naš servis neće moći izvršiti popravak i naplatiti će vam dijagnostiku uređaja. Za Apple Watch potrebno je isključiti i opciju Activation Lock.

Također vas molimo da prije slanja u servis s Vašeg mobilnog telefona uklonite svu moguću dodatnu opremu (npr. zaštitno staklo, foliju, memorijsku karticu i sl.) jer se ona može oštetiti ili izgubiti tijekom procesa servisiranja.

U slučaju da je opremu/uređaj potrebno očistiti prije popravka, kupcu će se čišćenje naplatiti prema važećem cjeniku servisa, o čemu će iSTYLE d.o.o. (u kojem se uređaj nalazi) obavijestiti kupcaslanjem ponude za čišćenje.

13. Preuzimanje artikala vraćenih iz obrade jamstva

Kupac je nakon izvršene obrade dužan preuzeti uređaj koji je prodavaču izručio u jamstvenu ili drugačiju obradu. Kupac preuzima uređaj na mjestu za preuzimanje na kojem ga je osobno predao iSTYLE, a u slučaju da je isti poslao kurirskom službom bit će mu vraćen na adresu za dostavu.

Prodavač kupcu šalje obavijest o povratku uređaja iz obrade te ga poziva na preuzimanje uređaja. Kupac je dužan uređaj preuzeti u roku od 14 dana od dana primanja obavijesti.

U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 90 dana od dana obavijesti iSTYLE o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju iSTYLE može postupati s uređajem kao s pokretom stari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da iSTYLE  ima pravo zadržavanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.

14. Posebni artikli

Vraćeni artikli s otvorenom ambalažom ili drugi posebni artikli mogu imati manje nedostatke (oštećena ambalaža/artikl, otvorena ambalaža itd.) i mogu se vratiti u prodaju. Vrsta nedostatka, odnosno stanje artikla navedeno je kod svakog opisa.

Vraćene artikle u iSTYLE.hr pregledavamo. Zbog pregledavanja tih artikala, unatoč povratu i otvorenoj ambalaži itd., artikli moraju besprijekorno raditi. Stoga je na odgovarajući način utvrđeno i novo razdoblje jamstva navedeno za svaki vraćeni artikl.

U slučaju da vraćeni artikl ne radi, kupac ima pravo na jamstveni popravak i na odustajanje od ugovora u istim rokovima koji vrijede za druge artikle.

Oznake posebnih artikla

Otvorena ambalaža: Artikl ima otvorenu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan i nema nikakvih oštećenja. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Oštećena ambalaža: Artikl ima oštećenu, nepotpunu ili neoriginalnu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Oštećeno: Artikl ima manje estetsko oštećenje, možda postoje znakovi korištenja i možda ima oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Korišteno: Kupac je vratio artikl. Korišten je i možda mu je malo oštećena ambalaža. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Servisirano: Artikl je servisiran u ovlaštenom servisu. Artikl je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

Demo: Artikl je bio korišten kao izložbeni eksponat. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.

15. Dostava

Ugovorni partner za dostavu pošiljki iSTYLE.hr je tvrtka DPD, ali iSTYLE.hr zadržava pravo odabira druge dostavne službe ako tako može učinkovitije ispuniti narudžbu. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske. Više o dostavi pronađi na stranici Dostava I preuzimanje.

16. Sigurnost

iSTYLE.hr koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. iSTYLE.hr za te svrhe koristi 256-bitni SSL certifikat koji je izdala ovlaštena organizacija.

17. Zaštita osobnih podataka

iSTYLE.hr se obvezuje na trajnu zaštitu osobnih podataka korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i Zakon o zaštiti osobnih podataka.

Sve detaljne informacije o obradi osobnih podataka možeš pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.

18. Komunikacija

iSTYLE.hr će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava komunikacije na daljinu i u skladu s odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini.

iSTYLE će svojim korisnicima slati oglasne poruke samo uz izričitu suglasnost korisnika putem elektronskog formulara. Oglasne elektroničke poruke iSTYLE.hr sadržavat će sljedeće elemente:

  • bit će označene jasno i nedvosmisleno kao oglasne poruke,
  • pošiljatelj iSTYLE.hr bit će jasno vidljiv,
  • različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve,
  • isto tako, jasno će biti označeni uvjeti sudjelovanja u njima,
  • jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka.

Želju korisnika da ne želi primati oglasne poruke iSTYLE.hr izričito će poštovati.

19. Ograničavanje odgovornosti

iSTYLE.hr se po svojim najboljim mogućnostima trudi osiguravati ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na njegovim web stranicama. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da iSTYLE ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, iSTYLE će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.

iSTYLE.hr ima mogućnost odustajanja od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (Zakon o obveznim odnosima Republike Hrvatske). Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se prema praksi u trgovini ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima i koje iSTYLE u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni i dostupnosti proizvoda.

20. Pritužbe i sporovi

iSTYLE poštuje važeći Zakon o zaštiti potrošača. iSTYLE se po najboljim mogućnostima trudi ispunjavati dužnost osiguravanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

U slučaju problema, kupac s prodavačem iSTYLE.hr može stupiti u kontakt na brojeve telefona koje možete pronaći na stranici Kontaktiraj nas ili emailom na webshop@istyle.hr. Pritužba se predaje na email adresu reklamacije@istyle.hr. Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.

iSTYLE.hr je svjestan bitne karakteristike potrošačkih sporova nesrazmjera između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je i glavna prepreka potrošača za pokretanje spora pred sudom. Zato iSTYLE.hr nastoji po svojim najboljim mogućnostima rješavati sporove mirnim putem.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Ovim putem te obaviještavamo o svojoj dobroj volji da svaki spor riješimo mirnim putem sporazumno kao i tvom pravu da koristiš mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Obaviještavamo te o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sprova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem linka: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR