Pridruži se našem timu!
Pridruži se našem timu!
iSTYLE, dio Midis grupe, najveći je Apple Premium Reseller u Istočnoj Europi i na Bliskom istoku. Prisutni smo na 9 tržišta u Europi s više od 60 maloprodajnih trgovina, 9 web trgovina i ovlaštenim servisnim centrima u svakoj zemlji. Naš glavni cilj je pružiti vrhunsko iskustvo kupnje Apple proizvoda, dodataka i usluga korisnicima u svim dijelovima poslovanja – u trgovinama, online, u B2B segmentu i u servisu.
Rad u iSTYLE-u donosi prepoznatljivost i stalni razvoj. Nudimo ti jedinstvenu priliku da razviješ svoj potencijal, poboljšaš komunikaciju, usavršiš prodajne vještine i bolje upoznaš kako funkcionira međunarodna firma. Kod nas možeš razvijati svoju strast prema Apple proizvodima kroz posao koji ti donosi osobni i karijerni rast. Očekuje te dinamično radno okruženje u mladom timu, gdje ćeš naučiti sve što ti treba na karijernom putu i biti nagrađen ili nagrađena stimulativnom plaćom.
Zvuči zanimljivo? Pogledaj otvorena radna mjesta u nastavku.
Otvorena radna mjesta
VODITELJ SERVISA
-
Mjesto rada: Zagreb
-
Vrsta zaposlenja: stalna
CERTIFICIRANI TEHNIČAR
-
Mjesto rada: Zagreb
-
Vrsta zaposlenja: stalna
CERTIFICIRANI TEHNIČAR
-
Mjesto rada: Split
-
Vrsta zaposlenja: stalna
Zašto je super raditi kod nas?
Vrijednosti iSTYLE:
-
Empatija i poštovanje unutar tima.
-
Timski rad.
-
Odgovornost, pouzdanost i upornost.
-
Stalna želja za osobnim razvojem i napretkom.
Što obuhvaća tvoj posao u iSTYLE-u?
Tehničke i operativne odgovornosti
-
Optimizirati sve aktivnosti centra, raditi na poboljšanjima te prepoznavati prilike za unaprjeđenje zadovoljstva kupaca i učinkovitosti servisnih operacija.
-
Upravljati širenjem servisnih lokacija u zemlji.
-
Održavati kontakte s Apple prodajnim mjestima i distributerima radi povećanja opsega posla i broja popravaka.
-
Osigurati da su sve usluge i popravci u skladu s propisanim politikama i postupcima prema Apple smjernicama.
-
Pratiti pritužbe korisnika te osigurati da se svi upiti i problemi pravovremeno rješavaju.
-
Voditi nove inicijative vezane uz usluge i procese popravka.
-
Usklađivati globalne politike i procedure uz stalno održavanje Apple standarda.
-
Upravljati globalnim zalihama Apple rezervnih dijelova, procjenjivati razine zaliha te ih optimizirati kroz izvještaje i analize za menadžment.
-
Pratiti ključne pokazatelje uspješnosti (KPI) i druge metrike izvrsnosti usluge te izrađivati pregledne izvještaje i nadzorne ploče (dashboarde), uključujući, ali ne ograničavajući se na: RepTAT, SUR, SDR, NTF, starost popravaka i starost KBB slučajeva.
-
Analizirati rezultate i strategiju izvedbe, davati preporuke te poduzimati potrebne korake s ciljem postizanja izvrsnosti u usluzi i zadovoljstva kupaca.
-
Redovito izrađivati i prezentirati izvješća menadžmentu o strategiji i rezultatima rada.
-
Po potrebi obavljati terenske posjete.
Razvoj talenata
-
Voditi i mentorirati tim, poticati osjećaj odgovornosti i samostalnosti.
-
Razvijati sposobnosti zaposlenika i osigurati čvrst plan sukcesije.
-
Provoditi redovite evaluacije učinka, prepoznavati potrebe za dodatnim obukama i nadzirati provedbu razvojnih planova.
Što očekujemo od tebe?
-
VSS – diplomirani ekonomist, menadžer ili srodno područje.
-
Najmanje 8 godina iskustva na sličnom radnom mestu.
-
Napredno tehničko znanje u području popravaka.
-
Apple Certifikrat.
-
Prezentacijske vještine.
Ključne kompetencije:
-
Usmjerenost na korisnika
-
Agilnost i prilagodljivost
-
Odgovornost i liderske vještine
-
Poslovna osvještenost i usmjerenost na rezultate
-
Rješavanje problematika i donošenja odluka
-
Planiranje i organizacija
Prednost:
-
Iskustvo u radu sa klientima i vodjenju tima.
-
Dobro znanje engleskog jezika.
Što nudimo?
Prijava za ovo radno mjesto
Bez obzira na to kojim karijernim putem želiš krenuti, u iSTYLE-u ćeš steći znanja koja će ti koristiti i u privatnom i u poslovnom životu.
Zašto je super raditi kod nas?
Vrijednosti iSTYLE:
-
Empatija i poštovanje unutar tima.
-
Timski rad.
-
Odgovornost, pouzdanost i upornost.
-
Stalna želja za osobnim razvojem i napretkom.
Što obuhvaća tvoj posao u iSTYLE-u?
-
Aktivna prisutnost u prodajnom prostoru, poticanje prodaje, promicanje izvrsne korisničke usluge i briga o potrebama korisnika.
-
Pružanje stručnih savjeta i tehničke podrške te osiguravanje brzih rješenja za tehničke probleme u skladu s Appleovim smjernicama i sustavima.
-
Učinkovito upravljanje dodijeljenim popravcima i pripremom obnovljenih iPhone uređaja i drugih Apple proizvoda, ažuriranje radnih listova i informiranje korisnika o statusu popravka.
-
Procjena konfiguracije sustava i softverskih nadogradnji kako bi se osigurala optimalna upotreba hardverskih resursa.
-
Prikupljanje i bilježenje svih potrebnih informacija od korisnika te točno ispunjavanje pripadajućih obrazaca.
-
Zaprimanje uređaja na servis od korisnika i maloprodajnih partnera te ažuriranje baze podataka.
-
Upravljanje računima velikih maloprodajnih partnera ili više manjih partnera.
-
Upravljanje Appleovim rezervnim dijelovima i zalihama, uključujući testiranje, razvrstavanje i organizaciju vraćenih dijelova i uređaja.
-
Obrada transakcija plaćanja i pripadajućih izvještaja.
-
Primanje dolaznih poziva korisnika, DHL-a i drugih te brzo i profesionalno odgovaranje na upite.
-
Održavanje urednog i organiziranog radnog prostora i servisa.
-
Pružanje podrške pri lansiranju novih aplikacija, usluga i alata.
-
Podnošenje redovitih izvještaja menadžmentu.
-
Praćenje najnovijih Apple članaka, operativnih procedura i servisnih vijesti.
Što očekujemo od tebe?
-
Izvrsne komunikacijske i međuljudske vještine.
-
Organiziranost, otvoren način razmišljanja i fokusiranost na ciljeve.
-
Ljubav prema tehnologiji, mobitelima, računalima, glazbi… i drugim IT vještinama, kao i poznavanje računalnih programa i sličnog.
-
Želju za osobnim napretkom i stalnim učenjem, kao i volju da stečeno znanje koristiš za svoj razvoj.
-
Analitičko razmišljanje, brzo pronalaženje rješenja iz različitih perspektiva, brzo učenje i prilagodljivost.
-
Dobru timsku suradnju, samoinicijativnost i entuzijastičan, pozitivan stav.
Nije neophodno, ali je prednost:
-
Dobro znanje engleskog jezika.
Što još nudimo?
Prijava za ovo radno mjesto
Bez obzira na to kojim karijernim putem želiš krenuti, u iSTYLE-u ćeš steći znanja koja će ti koristiti i u privatnom i u poslovnom životu.
Zašto je super raditi kod nas?
Vrijednosti iSTYLE:
-
Empatija i poštovanje unutar tima.
-
Timski rad.
-
Odgovornost, pouzdanost i upornost.
-
Stalna želja za osobnim razvojem i napretkom.
Što obuhvaća tvoj posao u iSTYLE-u?
-
Aktivna prisutnost u prodajnom prostoru, poticanje prodaje, promicanje izvrsne korisničke usluge i briga o potrebama korisnika.
-
Pružanje stručnih savjeta i tehničke podrške te osiguravanje brzih rješenja za tehničke probleme u skladu s Appleovim smjernicama i sustavima.
-
Učinkovito upravljanje dodijeljenim popravcima i pripremom obnovljenih iPhone uređaja i drugih Apple proizvoda, ažuriranje radnih listova i informiranje korisnika o statusu popravka.
-
Procjena konfiguracije sustava i softverskih nadogradnji kako bi se osigurala optimalna upotreba hardverskih resursa.
-
Prikupljanje i bilježenje svih potrebnih informacija od korisnika te točno ispunjavanje pripadajućih obrazaca.
-
Zaprimanje uređaja na servis od korisnika i maloprodajnih partnera te ažuriranje baze podataka.
-
Upravljanje računima velikih maloprodajnih partnera ili više manjih partnera.
-
Upravljanje Appleovim rezervnim dijelovima i zalihama, uključujući testiranje, razvrstavanje i organizaciju vraćenih dijelova i uređaja.
-
Obrada transakcija plaćanja i pripadajućih izvještaja.
-
Primanje dolaznih poziva korisnika, DHL-a i drugih te brzo i profesionalno odgovaranje na upite.
-
Održavanje urednog i organiziranog radnog prostora i servisa.
-
Pružanje podrške pri lansiranju novih aplikacija, usluga i alata.
-
Podnošenje redovitih izvještaja menadžmentu.
-
Praćenje najnovijih Apple članaka, operativnih procedura i servisnih vijesti.
Što očekujemo od tebe?
-
Izvrsne komunikacijske i međuljudske vještine.
-
Organiziranost, otvoren način razmišljanja i fokusiranost na ciljeve.
-
Ljubav prema tehnologiji, mobitelima, računalima, glazbi… i drugim IT vještinama, kao i poznavanje računalnih programa i sličnog.
-
Želju za osobnim napretkom i stalnim učenjem, kao i volju da stečeno znanje koristiš za svoj razvoj.
-
Analitičko razmišljanje, brzo pronalaženje rješenja iz različitih perspektiva, brzo učenje i prilagodljivost.
-
Dobru timsku suradnju, samoinicijativnost i entuzijastičan, pozitivan stav.
Nije neophodno, ali je prednost:
-
Dobro znanje engleskog jezika.
Što još nudimo?
Prijava za ovo radno mjesto
Bez obzira na to kojim karijernim putem želiš krenuti, u iSTYLE-u ćeš steći znanja koja će ti koristiti i u privatnom i u poslovnom životu.