Pridruži se našem timu!

Pridruži se našem timu!

iSTYLE, dio Midis grupe, najveći je Apple Premium Reseller u Istočnoj Europi i na Bliskom istoku. Prisutni smo na 9 tržišta u Europi s više od 60 maloprodajnih trgovina, 9 web trgovina i ovlaštenim servisnim centrima u svakoj zemlji. Naš glavni cilj je pružiti vrhunsko iskustvo kupnje Apple proizvoda, dodataka i usluga korisnicima u svim dijelovima poslovanja – u trgovinama, online, u B2B segmentu i u servisu.

Rad u iSTYLE-u donosi prepoznatljivost i stalni razvoj. Nudimo ti jedinstvenu priliku da razviješ svoj potencijal, poboljšaš komunikaciju, usavršiš prodajne vještine i bolje upoznaš kako funkcionira međunarodna firma. Kod nas možeš razvijati svoju strast prema Apple proizvodima kroz posao koji ti donosi osobni i karijerni rast. Očekuje te dinamično radno okruženje u mladom timu, gdje ćeš naučiti sve što ti treba na karijernom putu i biti nagrađen ili nagrađena stimulativnom plaćom.

Zvuči zanimljivo? Pogledaj otvorena radna mjesta u nastavku.

Otvorena radna mjesta

VODITELJ SERVISA

  • Mjesto rada: Zagreb
  • Vrsta zaposlenja: stalna

CERTIFICIRANI TEHNIČAR

  • Mjesto rada: Zagreb
  • Vrsta zaposlenja: stalna

CERTIFICIRANI TEHNIČAR

  • Mjesto rada: Split
  • Vrsta zaposlenja: stalna

Zašto je super raditi kod nas?

  • Postaješ dio motiviranog iSTYLE tima.
  • Otvara ti se prilika postati stručnjak za Apple proizvode i tehnologije.
  • Stječeš vrijedno iskustvo i referencu radeći za jedan od najprepoznatljivijih svjetskih brendova – a tvoj trud pritom je i odlično nagrađen.
  • Pridružuješ se ugodnom i podržavajućem radnom okruženju u kojem te kolege motiviraju, izazivaju i pomažu ti u profesionalnom rastu.

Vrijednosti iSTYLE:

  • Empatija i poštovanje unutar tima.
  • Timski rad.
  • Odgovornost, pouzdanost i upornost.
  • Stalna želja za osobnim razvojem i napretkom.

Što obuhvaća tvoj posao u iSTYLE-u?

Tehničke i operativne odgovornosti

  • Optimizirati sve aktivnosti centra, raditi na poboljšanjima te prepoznavati prilike za unaprjeđenje zadovoljstva kupaca i učinkovitosti servisnih operacija.
  • Upravljati širenjem servisnih lokacija u zemlji.
  • Održavati kontakte s Apple prodajnim mjestima i distributerima radi povećanja opsega posla i broja popravaka.
  • Osigurati da su sve usluge i popravci u skladu s propisanim politikama i postupcima prema Apple smjernicama.
  • Pratiti pritužbe korisnika te osigurati da se svi upiti i problemi pravovremeno rješavaju.
  • Voditi nove inicijative vezane uz usluge i procese popravka.
  • Usklađivati globalne politike i procedure uz stalno održavanje Apple standarda.
  • Upravljati globalnim zalihama Apple rezervnih dijelova, procjenjivati razine zaliha te ih optimizirati kroz izvještaje i analize za menadžment.
  • Pratiti ključne pokazatelje uspješnosti (KPI) i druge metrike izvrsnosti usluge te izrađivati pregledne izvještaje i nadzorne ploče (dashboarde), uključujući, ali ne ograničavajući se na: RepTAT, SUR, SDR, NTF, starost popravaka i starost KBB slučajeva.
  • Analizirati rezultate i strategiju izvedbe, davati preporuke te poduzimati potrebne korake s ciljem postizanja izvrsnosti u usluzi i zadovoljstva kupaca.
  • Redovito izrađivati i prezentirati izvješća menadžmentu o strategiji i rezultatima rada.
  • Po potrebi obavljati terenske posjete.

Razvoj talenata

  • Voditi i mentorirati tim, poticati osjećaj odgovornosti i samostalnosti.
  • Razvijati sposobnosti zaposlenika i osigurati čvrst plan sukcesije.
  • Provoditi redovite evaluacije učinka, prepoznavati potrebe za dodatnim obukama i nadzirati provedbu razvojnih planova.

Što očekujemo od tebe?

  • VSS – diplomirani ekonomist, menadžer ili srodno područje.
  • Najmanje 8 godina iskustva na sličnom radnom mestu.
  • Napredno tehničko znanje u području popravaka.
  • Apple Certifikrat.
  • Prezentacijske vještine.

Ključne kompetencije:

  • Usmjerenost na korisnika
  • Agilnost i prilagodljivost
  • Odgovornost i liderske vještine
  • Poslovna osvještenost i usmjerenost na rezultate
  • Rješavanje problematika i donošenja odluka
  • Planiranje i organizacija

Prednost:

  • Iskustvo u radu sa klientima i vodjenju tima.
  • Dobro znanje engleskog jezika.

Što nudimo?

  • Plaća koja se sasoji od osnovne i varijabilne.
  • Kontinuirani program obuke za Apple tehnologiju.
  • Ugodno I fleksibilno radno okruženje te mlad I motiviran tim.

Prijava za ovo radno mjesto

Bez obzira na to kojim karijernim putem želiš krenuti, u iSTYLE-u ćeš steći znanja koja će ti koristiti i u privatnom i u poslovnom životu.

Zašto je super raditi kod nas?

  • Postaješ dio motiviranog iSTYLE tima.
  • Otvara ti se prilika postati stručnjak za Apple proizvode i tehnologije.
  • Stječeš vrijedno iskustvo i referencu radeći za jedan od najprepoznatljivijih svjetskih brendova – a tvoj trud pritom je i odlično nagrađen.
  • Pridružuješ se ugodnom i podržavajućem radnom okruženju u kojem te kolege motiviraju, izazivaju i pomažu ti u profesionalnom rastu.

Vrijednosti iSTYLE:

  • Empatija i poštovanje unutar tima.
  • Timski rad.
  • Odgovornost, pouzdanost i upornost.
  • Stalna želja za osobnim razvojem i napretkom.

Što obuhvaća tvoj posao u iSTYLE-u?

  • Aktivna prisutnost u prodajnom prostoru, poticanje prodaje, promicanje izvrsne korisničke usluge i briga o potrebama korisnika.
  • Pružanje stručnih savjeta i tehničke podrške te osiguravanje brzih rješenja za tehničke probleme u skladu s Appleovim smjernicama i sustavima.
  • Učinkovito upravljanje dodijeljenim popravcima i pripremom obnovljenih iPhone uređaja i drugih Apple proizvoda, ažuriranje radnih listova i informiranje korisnika o statusu popravka.
  • Procjena konfiguracije sustava i softverskih nadogradnji kako bi se osigurala optimalna upotreba hardverskih resursa.
  • Prikupljanje i bilježenje svih potrebnih informacija od korisnika te točno ispunjavanje pripadajućih obrazaca.
  • Zaprimanje uređaja na servis od korisnika i maloprodajnih partnera te ažuriranje baze podataka.
  • Upravljanje računima velikih maloprodajnih partnera ili više manjih partnera.
  • Upravljanje Appleovim rezervnim dijelovima i zalihama, uključujući testiranje, razvrstavanje i organizaciju vraćenih dijelova i uređaja.
  • Obrada transakcija plaćanja i pripadajućih izvještaja.
  • Primanje dolaznih poziva korisnika, DHL-a i drugih te brzo i profesionalno odgovaranje na upite.
  • Održavanje urednog i organiziranog radnog prostora i servisa.
  • Pružanje podrške pri lansiranju novih aplikacija, usluga i alata.
  • Podnošenje redovitih izvještaja menadžmentu.
  • Praćenje najnovijih Apple članaka, operativnih procedura i servisnih vijesti.

Što očekujemo od tebe?

  • Izvrsne komunikacijske i međuljudske vještine.
  • Organiziranost, otvoren način razmišljanja i fokusiranost na ciljeve.
  • Ljubav prema tehnologiji, mobitelima, računalima, glazbi… i drugim IT vještinama, kao i poznavanje računalnih programa i sličnog.
  • Želju za osobnim napretkom i stalnim učenjem, kao i volju da stečeno znanje koristiš za svoj razvoj.
  • Analitičko razmišljanje, brzo pronalaženje rješenja iz različitih perspektiva, brzo učenje i prilagodljivost.
  • Dobru timsku suradnju, samoinicijativnost i entuzijastičan, pozitivan stav.

Nije neophodno, ali je prednost:

  • Dobro znanje engleskog jezika.

Što još nudimo?

  • Stalan program edukacije o Apple tehnologiji i servisnim procesima.
  • Ugodno i fleksibilno radno okruženje u mladom i motiviranom timu.

Prijava za ovo radno mjesto

Bez obzira na to kojim karijernim putem želiš krenuti, u iSTYLE-u ćeš steći znanja koja će ti koristiti i u privatnom i u poslovnom životu.

Zašto je super raditi kod nas?

  • Postaješ dio motiviranog iSTYLE tima.
  • Otvara ti se prilika postati stručnjak za Apple proizvode i tehnologije.
  • Stječeš vrijedno iskustvo i referencu radeći za jedan od najprepoznatljivijih svjetskih brendova – a tvoj trud pritom je i odlično nagrađen.
  • Pridružuješ se ugodnom i podržavajućem radnom okruženju u kojem te kolege motiviraju, izazivaju i pomažu ti u profesionalnom rastu.

Vrijednosti iSTYLE:

  • Empatija i poštovanje unutar tima.
  • Timski rad.
  • Odgovornost, pouzdanost i upornost.
  • Stalna želja za osobnim razvojem i napretkom.

Što obuhvaća tvoj posao u iSTYLE-u?

  • Aktivna prisutnost u prodajnom prostoru, poticanje prodaje, promicanje izvrsne korisničke usluge i briga o potrebama korisnika.
  • Pružanje stručnih savjeta i tehničke podrške te osiguravanje brzih rješenja za tehničke probleme u skladu s Appleovim smjernicama i sustavima.
  • Učinkovito upravljanje dodijeljenim popravcima i pripremom obnovljenih iPhone uređaja i drugih Apple proizvoda, ažuriranje radnih listova i informiranje korisnika o statusu popravka.
  • Procjena konfiguracije sustava i softverskih nadogradnji kako bi se osigurala optimalna upotreba hardverskih resursa.
  • Prikupljanje i bilježenje svih potrebnih informacija od korisnika te točno ispunjavanje pripadajućih obrazaca.
  • Zaprimanje uređaja na servis od korisnika i maloprodajnih partnera te ažuriranje baze podataka.
  • Upravljanje računima velikih maloprodajnih partnera ili više manjih partnera.
  • Upravljanje Appleovim rezervnim dijelovima i zalihama, uključujući testiranje, razvrstavanje i organizaciju vraćenih dijelova i uređaja.
  • Obrada transakcija plaćanja i pripadajućih izvještaja.
  • Primanje dolaznih poziva korisnika, DHL-a i drugih te brzo i profesionalno odgovaranje na upite.
  • Održavanje urednog i organiziranog radnog prostora i servisa.
  • Pružanje podrške pri lansiranju novih aplikacija, usluga i alata.
  • Podnošenje redovitih izvještaja menadžmentu.
  • Praćenje najnovijih Apple članaka, operativnih procedura i servisnih vijesti.

Što očekujemo od tebe?

  • Izvrsne komunikacijske i međuljudske vještine.
  • Organiziranost, otvoren način razmišljanja i fokusiranost na ciljeve.
  • Ljubav prema tehnologiji, mobitelima, računalima, glazbi… i drugim IT vještinama, kao i poznavanje računalnih programa i sličnog.
  • Želju za osobnim napretkom i stalnim učenjem, kao i volju da stečeno znanje koristiš za svoj razvoj.
  • Analitičko razmišljanje, brzo pronalaženje rješenja iz različitih perspektiva, brzo učenje i prilagodljivost.
  • Dobru timsku suradnju, samoinicijativnost i entuzijastičan, pozitivan stav.

Nije neophodno, ali je prednost:

  • Dobro znanje engleskog jezika.

Što još nudimo?

  • Stalan program edukacije o Apple tehnologiji i servisnim procesima.
  • Ugodno i fleksibilno radno okruženje u mladom i motiviranom timu.

Prijava za ovo radno mjesto

Bez obzira na to kojim karijernim putem želiš krenuti, u iSTYLE-u ćeš steći znanja koja će ti koristiti i u privatnom i u poslovnom životu.