Servis

Ovlašteni smo Apple servis.

Naši certificirani tehničari, obučeni od strane Applea, koriste samo originalne rezervne dijelove, tako da je tvoj Apple uređaj kod nas u sigurnim rukama.


Slika obitelji Apple proizvoda: MacBook, iPhone, iPad, Apple Watch, Apple TV i AirPods Slika obitelji Apple proizvoda: MacBook, iPhone, iPad, Apple Watch, Apple TV i AirPods

Trebaš pomoć?

Imaš pitanje?

Pregledaj česta pitanja i, ako tamo ne pronađeš odgovor, piši nam!

Prava potrošača i pravni vodič

Trebaš popravak u jamstvenom ili izvanjamstvenom roku? Što točno znači jamstvo? Drugim riječima, koja je pravna osnova za besplatan popravak.

Prava potrošača i pravni vodič pomoći će ti pronaći odgovore na tvoja pitanja.

Često postavljana pitanja

Naša usluga je Appleov ovlašteni davatelj usluga, možeš nas kontaktirati sa bilo kojim od svojih Apple ili Beats proizvoda, no možda ti nećemo moći pomoći s posebnim uređajima koji se prodaju u određenim regijama. To može biti bilo koji Appleov proizvod koji se ne prodaje u Hrvatskoj putem službenog kanala.Svaki proizvod koji ne prodaje iSTYLE može se popraviti samo pod uvjetima koje je odredio proizvođač.

Također možeš vratiti proizvode koji nisu Apple kupljeni od iSTYLE za popravak ili zamjenu, a mi ćemo ih poslati u servisni centar robne marke.U slučaju Appleovih proizvoda, možeš ih ostaviti u bilo kojoj od naših trgovina, kao i kod mnogih kvalificiranih pružatelja usluga diljem svijeta.

Svoj uređaj možeš predati u bilo kojoj od naših trgovina tijekom radnog vremena, a u slučaju Apple i Beats proizvoda, možeš ga poslati i kurirskom službom putem našeg obrasca Zahtjev. Važno je, međutim, napomenuti da nećemo moći prihvatiti pakete poslane na bilo koji drugi način.

Trajanje popravka je oko 3 do 8 radnih dana ovisno o kvaru. Trebaš biti svjestan da proizvođač obavlja samo određene popravke u vlastitom europskom centru za popravke i može zatražiti da se bilo koji uređaj tamo popravi. Vrijeme popravka u Appleovom centru za popravke je nešto duže zbog dostave.

Prosječno trajanje popravka je 3 do 8 radnih dana, a za to vrijeme uređaj mora ostati kod nas. Protokol popravka ne dopušta nam puštanje bilo kojeg proizvoda između početka popravka i završetka svih završnih testova.

Prije nego što nam ostaviš svoj uređaj, morat ćeš poduzeti nekoliko koraka kako bi zaštitio svoje podatke, poput izrade sigurnosne kopije i isključivanja Find My iPhone. Također trebaš pronaći račun koji potvrđuje tvoju kupnju.
Za iPhone, iPad, Apple satove i Macove moraš isključiti značajku Find My prema sljedećim uputama i ukloniti uređaj sa svog iCloud računa.
Za Apple Watch također moraš isključiti zaključavanje aktivacije, pogledaj ovu poveznicu za pomoć.
Ako naiđeš na probleme, pomoć možeš dobiti na https://www.apple.com/contact/.

Neispravan proizvod i, ako je moguće, kopija tvog računa. Iako nije uvijek potrebno predočiti račun, Apple ga u nekim slučajevima može zatražiti. Neki procesi (npr. jamstvo) nisu mogući bez računa. Ako doneseš svoj račun, možeš biti siguran da ti možemo pružiti najbolje moguće uvjete popravka.
Molimo ponesi sa sobom samo neispravan uređaj. Pribor ili kutija uređaja nisu potrebni za popravak.
U slučaju problema s punjenjem ili baterijom, također je potreban punjač koji se koristi s uređajem. Za dodatnu opremu bez serijskog broja (slušalice, kabeli itd.), potreban je serijski broj proizvoda koji se koristi s njom.
U slučaju kvara koji utječe na rad softvera, možda će nam trebati lozinka uređaja, šifra ili korisnički profil za testiranje pogreške.

Kao ovlašteni servisni partner, svaki korak naših pregleda i popravaka temelji se na protokolu proizvođača. Appleov servisni protokol zahtijeva da se uređaj testira pomoću testnog softvera proizvođača kako bi se otkrili hardverski nedostaci. Apple će obavljati samo određene popravke u vlastitom europskom centru za popravke i može zatražiti popravak bilo kojeg uređaja tamo.
Ako se testovima proizvođača dijagnosticira hardverski kvar, uređaj će se popraviti zamjenskim dijelom ili u nekim slučajevima zbog kompaktnosti uređaja i radi osiguranja kvalitete potpunom zamjenom uređaja.