Servis
Ovlašteni smo Apple servis.
Naši certificirani tehničari, obučeni od strane Applea, koriste samo originalne rezervne dijelove, tako da je tvoj Apple uređaj kod nas u sigurnim rukama.
Saznaj više

Prava potrošača i pravni vodič
Trebaš popravak u jamstvenom ili izvanjamstvenom roku? Što točno znači jamstvo? Drugim riječima, koja je pravna osnova za besplatan popravak.
Prava potrošača i pravni vodič pomoći će ti pronaći odgovore na tvoja pitanja.
Otvori pravni vodič
Cjenik popravaka
Cjenik popravaka i servisnih usluga možeš pronaći ovdje: Cjenik popravaka i usluga
Točan iznos popravka moguće je utvrditi tek nakon potpunog pregleda uređaja, stoga te molimo da ga dostaviš u servis. Ako se odlučiš za popravak prema našoj ponudi, pregled se ne naplaćuje. U slučaju da se ne odlučiš za popravak, trošak pregleda iznosi 20 € za male uređaje i 30 € za velike uređaje.
Provjeri status svog popravka
Ako želiš provjeriti status svog popravka, unesi jedinstveni broj servisnog protokola koji smo ti poslali prilikom zaprimanja uređaja na servis.
Prava potrošača i pravni vodič
Obavezno jamstvo
Zahtijeva se važećim Hrvatskim zakonom. Pogođene strane su trgovac i proizvođač, koji vrijede 1 godinu od datuma kupnje za privatne kupnje izvršene prije 1. siječnja 2021. Za privatne kupnje izvršene nakon 1. siječnja 2021. prava su sljedeća:
Podrazumijevano jamstvo
2 godine od datuma kupnje za privatne kupnje i 1 godinu od datuma kupnje za neprivatne pojedince, kao što su tvrtke i korporacije.
Podrazumijevano jamstvo pruža slične mogućnosti besplatnih popravaka kao i obvezno jamstvo, uz jedan važan pojam. Ako u tom razdoblju postoji kvar na proizvodu zbog greške u proizvodnji, proizvođač će ga besplatno popraviti, ali ako je prošlo 6 mjeseci od kupnje, korisnik mora dokazati da je greška nastala zbog proizvodnje.
Dobra vijest je da je Apple velikodušan sa svojim jamstvenim postupcima. Ako proizvod nije oštećen, nema potrebe dokazivati podrijetlo kvara, ali se faktura proizvoda i obrazac zahtjeva za jamstvo moraju ispuniti i pregledati. To bi moglo potrajati dulje, što također može malo produžiti vrijeme popravka. Imajte na umu da ovaj proces ne možemo ubrzati. Proizvođač može čak odbiti zahtjev za popravak pod jamstvom putem našeg servisnog centra, iako je to rijetko za proizvode kupljene od iSTYLE-a. Naš servis može besplatno popraviti uređaj samo ako proizvođač odobri zahtjev.
U slučaju potrošača (osobito u slučaju kupnji izvršenih prije 1. siječnja 2021.), upravljanje jamstvom je uobičajeno. Evo nekoliko stvari koje treba znati:
Appleovo jednogodišnje ograničeno jamstvo
Za potrošače obuhvaćene zakonima ili propisima o zaštiti potrošača u njihovoj zemlji kupnje ili, ako je drugačija, u zemlji prebivališta, pogodnosti koje nudi Appleovo jednogodišnje ograničeno jamstvo su dodatak svim pravima i pravnim lijekovima koje osiguravaju takvi zakoni i propisi o zaštiti potrošača. Zahtjevi za jamstvo za Apple proizvode pod Appleovim jednogodišnjim ograničenim jamstvom mogu se podnijeti u vašem lokalnom Apple servisnom centru u većini dijelova svijeta. U slučaju greške u materijalu ili proizvodnji, jamstveni zahtjevi mogu se postaviti izravno u Appleu čak i ako je Appleov proizvod kupljen od treće strane.
Ograničenje odgovornosti
Jamstvo ne vrijedi u slučaju da je po iSTYLE-ovoj procjeni, greška na navedenom sklopovlju nastala pogrešnom upotrebom, zloupotrebom, vanjskim utjecajem (udarci, vibracije, kemijski utjecaji, vlaga, prašina, ekstremne temperature, štetna zračenja, neispravne strujne mreže, udari groma i sl.) ili kao posljedica popravka ili izmjene koji nisu izvršeni od strane ovlaštenog prodavača ili servisnog središta, ili ako je greška učinak normalnog habanja. U jamstvo nisu također uključeni potrošni materijali (tinte, toneri) te mediji za jednokratno pohranjivanje podataka. Nadalje, jamstvo ne vrijedi ako kupac ne ispuni svoje obveze. Troškove ispitivanja i mogućeg popravka snosi kupac u slučaju da se tokom ispitivanja od strane iSTYLE-a pokaže da se kupčev zahtjev iz jamstva odnosi na grešku koja nije uključena u jamstvo ili da je jamstveni rok istekao ili je proizvod ispravan.
iSTYLE ne preuzima jamstvo za programsku podršku bilo koje vrste (uključujući pripadajuće priručnike i dokumentaciju), a osobito ne za kakvoću, funkcionalnost ili podesnost iste za određenu namjenu. Ovo ne dira u moguće obveze preuzete od iSTYLE-a posebnim licencnim ugovorom.
Ni u kom slučaju ne odgovaraju niti iSTYLE, niti bilo koji član iSTYLE grupe za moguću izravnu, neizravnu, slučajnu, posrednu, neposrednu ili daljnju štetu. Osobito ne preuzima niti iSTYLE niti bilo koji član iSTYLE grupe odgovornost za izgubljene podatke ili programe, uključujući troškove obnavljanja ili umnožavanja takvih podataka ili programa.
Tvoj je Apple uređaj u najboljim rukama!
Ponosni smo što smo ovlašteni servisni partner Applea. To znači da tvoj uređaj popravljamo u skladu sa strogim Appleovim smjernicama, koristeći isključivo alate i rezervne dijelove iz službenih izvora. Naši servisni tehničari uključeni su u Appleov obrazovni sustav i posjeduju sve potrebne certifikate. Uređaj možeš donijeti čak i ako je kupljen u drugoj trgovini ili drugoj zemlji – svaki popravak bilježi se u Appleovu globalnom sustavu.
Važno! Svoj neispravni uređaj možeš donijeti na popravak ili pregled u bilo koju od naših trgovina tijekom radnog vremena.
iSTYLE Arena Centar - Apple Authorized Service Provider
Zauzetost – Prosječna*
*To znači da uređaj bez prethodne rezervacije obično dolazi na red za pregled u roku od 1–3 radna dana.
RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak - Petak: 9:00 - 17:00
Subota, nedjelja, praznici: Zatvoreno
iSTYLE City Center one Split - Apple Authorized Service Provider
Zauzetost – Prosječna*
*To znači da uređaj bez prethodne rezervacije obično dolazi na red za pregled u roku od 1–3 radna dana.
RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak - Petak: 9:00 - 17:00
Subota, nedjelja, praznici: Zatvoreno
Često postavljana pitanja
Koje uređaje popravlja iSTYLE?
Naša usluga je Appleov ovlašteni davatelj usluga, možeš nas kontaktirati sa bilo kojim od svojih Apple ili Beats proizvoda, no možda ti nećemo moći pomoći s posebnim uređajima koji se prodaju u određenim regijama. To može biti bilo koji Appleov proizvod koji se ne prodaje u Hrvatskoj putem službenog kanala.Svaki proizvod koji ne prodaje iSTYLE može se popraviti samo pod uvjetima koje je odredio proizvođač.
Gdje mogu uzeti proizvode koji nisu Apple kupljeni od iSTYLE-a?
Također možeš vratiti proizvode koji nisu Apple kupljeni od iSTYLE za popravak ili zamjenu, a mi ćemo ih poslati u servisni centar robne marke.U slučaju Appleovih proizvoda, možeš ih ostaviti u bilo kojoj od naših trgovina, kao i kod mnogih kvalificiranih pružatelja usluga diljem svijeta.
Kako mogu vratiti svoj uređaj na popravak?
Svoj uređaj možeš predati u bilo kojoj od naših trgovina tijekom radnog vremena, a u slučaju Apple i Beats proizvoda, možeš ga poslati i kurirskom službom putem našeg obrasca Zahtjev. Važno je, međutim, napomenuti da nećemo moći prihvatiti pakete poslane na bilo koji drugi način.
Koliko traje popravak?
Trajanje popravka je oko 3 do 8 radnih dana ovisno o kvaru. Trebaš biti svjestan da proizvođač obavlja samo određene popravke u vlastitom europskom centru za popravke i može zatražiti da se bilo koji uređaj tamo popravi. Vrijeme popravka u Appleovom centru za popravke je nešto duže zbog dostave.
Koliko dugo moram biti bez svog uređaja?
Prosječno trajanje popravka je 3 do 8 radnih dana, a za to vrijeme uređaj mora ostati kod nas. Protokol popravka ne dopušta nam puštanje bilo kojeg proizvoda između početka popravka i završetka svih završnih testova.
Što trebam učiniti prije nego što predam svoj uređaj na popravak?
Prije nego što nam ostaviš svoj uređaj, morat ćeš poduzeti nekoliko koraka kako bi zaštitio svoje podatke, poput izrade sigurnosne kopije i isključivanja Find My iPhone. Također trebaš pronaći račun koji potvrđuje tvoju kupnju.
Za iPhone, iPad, Apple satove i Macove moraš isključiti značajku Find My prema sljedećim uputama i ukloniti uređaj sa svog iCloud računa.
Za Apple Watch također moraš isključiti zaključavanje aktivacije, pogledaj ovu poveznicu za pomoć.
Ako naiđeš na probleme, pomoć možeš dobiti na https://www.apple.com/contact/.
Što da ponesem u servisni centar?
Neispravan proizvod i, ako je moguće, kopija tvog računa. Iako nije uvijek potrebno predočiti račun, Apple ga u nekim slučajevima može zatražiti. Neki procesi (npr. jamstvo) nisu mogući bez računa. Ako doneseš svoj račun, možeš biti siguran da ti možemo pružiti najbolje moguće uvjete popravka.
Molimo ponesi sa sobom samo neispravan uređaj. Pribor ili kutija uređaja nisu potrebni za popravak.
U slučaju problema s punjenjem ili baterijom, također je potreban punjač koji se koristi s uređajem. Za dodatnu opremu bez serijskog broja (slušalice, kabeli itd.), potreban je serijski broj proizvoda koji se koristi s njom.
U slučaju kvara koji utječe na rad softvera, možda će nam trebati lozinka uređaja, šifra ili korisnički profil za testiranje pogreške.
Koji je točan postupak popravka?
Kao ovlašteni servisni partner, svaki korak naših pregleda i popravaka temelji se na protokolu proizvođača. Appleov servisni protokol zahtijeva da se uređaj testira pomoću testnog softvera proizvođača kako bi se otkrili hardverski nedostaci. Apple će obavljati samo određene popravke u vlastitom europskom centru za popravke i može zatražiti popravak bilo kojeg uređaja tamo.
Ako se testovima proizvođača dijagnosticira hardverski kvar, uređaj će se popraviti zamjenskim dijelom ili u nekim slučajevima zbog kompaktnosti uređaja i radi osiguranja kvalitete potpunom zamjenom uređaja.