iSTYLE servis

Premium Apple Servis
Apple Product Family

Naši stručnajci mogu riješiti sve problijeme:

banner

Apple daje jamstvo na proizvode prema uvjetima navedenim u ovom Ugovoru.

Apple pruža jamstvo protiv svih nedostataka materijala i izrade za hardverski proizvod i opremu marke Apple u originalnom pakiranju ("proizvodi tvrtke Apple") kada se upotrebljavaju u skladu s korisničkim priručnicima tvrtke Apple, tehničkim specifikacijama i drugim objavljenim smjernicama za Proizvod tvrtke Apple u razdoblju od JEDNE (1) GODINE od datuma originalne kupnje u maloprodaji od strane krajnjeg kupca ("jamstveno razdoblje"). Ukoliko Vas zanima više informacija vezanih za jednogodišnje limitirano jamstvo možete ih pogledati ovdje.

U slučaju da za vrijeme trajanja jamstva Appleu podnesete zahtjev povezan s navedenim jamstvom, Apple će prema svom izboru:

  • popraviti proizvod tvrtke Apple koristeći nove ili rabljene dijelove koji izvedbom i pouzdanošću odgovaraju novima, ili
  • zamijenitiApple proizvod jednakim modelom (ili, uz vaš pristanak, proizvodom jednake slične funkcionalnosti) sačinjenim od novih i/ili prethodno korištenih dijelova koji su performansama i pouzdanošću jednaki novima, ili
  • vratiti iznos kupovne cijene u zamjenu za povrat vašeg proizvoda tvrtke Apple.

Kada se proizvod ili dio zamijene, odnosno za njih vam bude vraćen novac, zamjenski proizvod postaje vašom imovinom, a dio koji je zamijenjen ili za koji je vraćen novac postaje vlasništvo tvrtke Apple.

Za popravljeni uređaj vrijedi jamstvo izvornog proizvoda. Ako je proizvod zamijenjen novim,na novi uređaj dolazi jamstvo od godine dana. Za zamjenski dio ili popravljeni proizvod tvrtke Apple vrijedi jamstveno razdoblje preostalo za originalni proizvod tvrtke Apple ili devedeset (90) dana od datuma zamjene ili popravka, što god bilo dulje.

iSTYLE Zagreb
Apple Authorized Service Provider

City Center one West
Jankomir 33, Zagreb
01 2362 405
01 2362 410
servis@istyle.hr

Popravljamo:
Mac, iPhone

Radnim danom i subotom:
od 9:00 do 18:00

iSTYLE Split
Apple Authorized Service Provider

City Center one Split
Vukovarska 207, Split
095 4967 127
01 2362 410
servis@istyle.hr

Popravljamo:
iPhone

Radnim danom:
od 10:00 do 17:00

Subotom:
od 10:00 do 14:00

iSTYLE Zagreb
Apple Authorized Service Provider

Arena Shopping Centar
Vice Vukova 6, Zagreb
01 4111 162
01 2362 410
servis@istyle.si

Popravljamo:
iPhone

Radnim danom i subotom:
od 11:00 do 18:00

Jednogodišnje ograničeno jamstvo tvrtke Apple dobrovoljno je jamstvo proizvođača. Osigurava prava odvojeno od prava koja daje pravo zaštite potrošača, uključujući, ali bez ograničenja, prava koja se odnose na robu koja nije u skladu s propisima. Pogodnosti Jednogodišnjeg ograničenog jamstva tvrtke Apple pružaju se povrh, a ne umjesto prava koja daje pravo zaštite potrošača. Potrošači imaju pravo odabrati žele li servis u skladu s Jednogodišnjim ograničenim jamstvom tvrtke Apple ili u skladu sa pravima koja im daje pravo zaštite potrošača.

Važno: uvjeti i odredbe Jednogodišnjeg ograničenog jamstva tvrtke Apple ne primjenjuju se na zahtjeve prema pravu zaštite potrošača.

Ograničenje i prestanak jamstva

Ovo jamstvo ne odnosi se na: (a) potrošne dijelove, kao što su baterije ili zaštitni premazi koji su osmišljeni na način da se potroše s vremenom, osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade; (b) površno oštećenje, što uključuje, između ostalog, ogrebotine, udubljenja i slomljenu plastiku na priključcima, osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade; (c) oštećenje uzrokovano upotrebom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Appleovih proizvoda (dostupne na adresi www.apple.com u odjeljku s tehničkim specifikacijama za svaki proizvod, a i u trgovinama); (d) oštećenja uzrokovana nezgodom, zloupotrebom, nepravilnom upotrebom, vatrom, tekućinom, potresom ili drugim vanjskim uzrokom; (e) oštećenja nastala uslijed rukovanja Appleovim proizvodom na način drugačiji od onoga navedenog u korisničkom priručniku, tehničkim specifikacijama ili drugim objavljenim smjernicama o upotrebi Appleovih proizvoda; (f) oštećenja nastala uslijed servisa (što obuhvaća nadogradnje i proširenja) koji nije obavio Appleov predstavnik ili ovlašteni servis za Appleove proizvode ("AASP"); (g) Appleov proizvod koji je bez Appleova pisanog odobrenja prilagođen sa svrhom izmjene funkcija ili mogućnosti; (h) oštećenja nastala standardnim trošenjem materijala ili ijednim drugim načinom koji je povezan sa standardnim starenjem Appleova proizvoda; (i) ako je serijski broj Appleova proizvoda uklonjen ili prekriven ili (j) ako nadležna tijela obavijeste Apple o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili druge sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa Appleovu proizvodu, a niste u mogućnosti dokazati da ste ovlašteni korisnik proizvoda (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

PRODAVATELJ NEĆE BITI ODGOVORAN za izravna ili neizravna oštećenja izazvana nepridržavanjem uvjeta jamstva ili drugih zakonskih odredbi, kao i za štetu nastalu u prometnoj nesreći, isto tako nije odgovoran za gubitak podataka sa uređaja ili povjerljivih informacija. PRODAVATELJ ne jamči popravak ili zamjenu proizvoda bez većih gubitaka. U slučaju da se jamstvo ne može opravdati, kupac je dužan platiti troškove. Prije slanja troškova usluga servisa, potrebno je obratite se prodavaču kako bi se dogovorio način slanja.

Softver i podaci

AKO VAŠ PROIZVOD TVRTKE APPLE MOŽE POHRANJIVATI SOFTVERSKE PROGRAME, PODATKE I DRUGE INFORMACIJE, TREBALI BISTE PERIODIČNO IZRAĐIVATI SIGURNOSNE KOPIJE INFORMACIJA SADRŽANIH NA MEDIJIMA ZA POHRANU SVOG PROIZVODA TVRTKE APPLE KAKO BISTE ZAŠTITILI SADRŽAJ I KAO MJERU PREDOSTROŽNOSTI U SLUČAJU MOGUĆIH KVAROVA U RADU.

Prije slanja proizvoda tvrtke Apple na jamstveni servis, trebali biste napraviti zasebnu sigurnosnu kopiju sadržaja s njegovih medija za pohranu, ukloniti sve osobne podatke i onemogućiti sve sigurnosne lozinke. Sadržaji medija za pohranu proizvoda tvrtke Apple mogu se izbrisati, zamijeniti i/ili preformatirati u tijeku servisa. Korisnik je odgovoran za ponovnu instalaciju softvera, podataka i lozinke. Očuvanje podataka nije dio jamstvenog popravka. Servis nije odgovoran za gubitak podataka tijekom transporta ili popravka.

Ovdje ćete naći informacije o popravku uređaja kojima je jamstvo isteklo ili ga nemaju.

iSTYLE servis je ovdje kako bi Vam pomogao popraviti svoje uređaje, čak i kada jamstveni popravci nisu mogući zbog fizičkih oštećenja na uređaju ili zbog isteka jamstva. Apple je za sve svoje uređaje osigurao rezervne dijelove za narednih šest godina od datuma proizvodnje. Dakle tijekom šest godina od proizvodnje uređaja moguće je nabaviti orginalne dijelove za Vaš uređaj.

iSTYLE Zagreb
Apple Authorized Service Provider

City Center one West
Jankomir 33, Zagreb
01 2362 405
01 2362 410
servis@istyle.hr

Popravljamo:
Mac, iPhone

Radnim danom i subotom:
od 9:00 do 18:00

iSTYLE Split
Apple Authorized Service Provider

City Center one Split
Vukovarska 207, Split
095 4967 127
01 2362 410
servis@istyle.hr

Popravljamo:
iPhone

Radnim danom:
od 10:00 do 17:00

Subotom:
od 10:00 do 14:00

iSTYLE Zagreb
Apple Authorized Service Provider

Arena Shopping Centar
Vice Vukova 6, Zagreb
01 4111 162
01 2362 410
servis@istyle.hr

Popravljamo:
iPhone

Radnim danom i subotom:
od 11:00 do 18:00

iPhone van jamstveni popravci:

1349,00 kn
iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone SE, iPhone 6
1499,00 kn
iPhone 6s, iPhone 7, iPhone 8
1599,00 kn
iPhone 6 Plus, iPhone 6s Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 8 Plus
2499,00 kn
iPhone X
Nudimo uslugu promjena prikaza. Kada mijenjate zaslon, jamstvo se zadržava.
Cena storitve: 650,00 kn
Nudimo zamjenu na slijedećim modelima:
iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone SE, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus
Cena storitve: 650,00 kn
Nudimo zamjenu na slijedećim modelima:
iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone SE, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7
Cena storitve: 650,00 kn
Nudimo zamjenu na slijedećim modelima:
iPhone 4, iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone SE, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7
Cena storitve: 750,00 kn
Nudimo zamjenu iSight kamere na slijedećim modelima:
iPhone 4, iPhone 4s, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone SE, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus
Cena storitve: 249,00 kn
Nudimo zamjenu na slijedećim modelima:
iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone SE, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus
Cena storitve: 750,00 kn
Nudimo zamjenu na slijedećim modelima:
iPhone 5, iPhone 5c
2499,00 kn
iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone SE
2999,00 kn
iPhone 6, iPhone 6s
3399,00 kn
iPhone 6 Plus, iPhone 6s Plus, iPhone 7
3699,00 kn
iPhone 7 Plus, iPhone 8
3999,00 kn
iPhone 8 Plus
5499,00 kn
iPhone X
Zamjena oštećenog uređaja za funkcioniranje.

Plaćanje se može izvršiti gotovinskim plaćanje u servisu, plaćanjem preko ponude ili kreditne kartice.

Mac i drugi van jamstveni popravci

U servisu ćemo pregledati Vaš neispravan uređaj pomoću službene Appleove dijagnostike i na temelju rezultata odrediti cijenu popravka. Cijenu popravka nije moguće odrediti prije nego što se napravi dijagnostika koja prikazuje nedostatke ili probleme na uređaju. Ako nakon dijagnostike klijent potvrdi plaćanje popravka, rezervni ćemo dio, ako ga imamo u zalihama, ugraditi u što krećem roku ili ako nemamo, isti će bit naručen. Klijent u tom slučaju, cijenu dijagnostike nije dužan platiti. Ako klijent odbije plaćeni popravak, dužan je snositi troškove dijagnostike, što je 129,00 HRK za iOS i 249,00 HRK za Mac uređaje. Plaćanje se može izvršiti gotovinskim plaćanje u servisu, plaćanjem preko ponude ili kreditne kartice.

Mogu li kupiti rezervne dijelove, koje kasnije mogu sam/-a ugraditi?

To nažalost, nije moguće. Dijelovi koji se ugrađuju u neispravne uređaje dio su naše usluge. Da bi se osigurala kvaliteta usluge, ugradnja dijelova mora se vršiti u ovlaštenom servisu.

Održavanje i čišćenje računala

Ako primijetite da je vaš Mac često vruć ili je ventilator preglasan, možda je vrijeme za održavanje i čišćenje unutrašnjosti prikladnim alatima. Moguće je očistiti unutarnjašnjost uređaja i komponente te provjeriti zašto se računalo pregrijava ili glasno radi. Takva usluga servisa obično traje samo jedan dan, te će nakon čišćenja Mac ponovno raditi savršeno.

Usluge

U iSTYLE-u pored jamstvenih i van jamstvenih popravaka nudimo i druge usluge koje uključuju instalaciju softvera, nadogradnju memorije, tvrdih diskova u Mac računala, profesionalno spašavanje podataka sa svih digitalnih medija za pohranu podataka, stvaranje korisničkih računa, prijenos podataka, tehničku pomoć i ostalo. Navedene usluge se naplaćuju prema cjeniku objavljenom ispod.

Dijagnostika iOS uređaja
129,00 kn
Dijagnostika Mac OS X uređaja
249,00 kn
Instalacija OS X sustava
299,00 kn
Instalacija Windows sustava
399,00 kn
1/2 radnog sata servisa
129,00 kn
1 radni sat servisa
249,00 kn
Čiščenje MacBook računala
249,00 kn
Čiščenje iMac računala
349,00 kn
Migracija podataka - iOS uređaja
129,00 kn
Migracija podataka - Mac OS X uređaja
299,00 kn
Hitna dijagnostika
299,00 kn
Dostava uređaja
60,00 kn
Profesionalno spašavanje podataka
Potrebna dijagnostika

Zašto iSTYLE?

iStyle Hrvatska je Apple Service Provider (ASP) čime je službeno autoriziran od tvrtke Apple Inc. za pružanje sveobuhvatne podrške, popravak iPhone I Mac računala, te zamjenu iPhone, iPad i iPod modela. Sukladno APSP pravilniku iStyle d.o.o. zapošljava Apple certificirane tehničare (ACMT), koji redovito prolaze Apple-ovu obuku i procjene, tako da možete biti sigurni da će Vam pomoći visoko kvalificirani i iskusni profesionalci.

Ovlaštena Apple usluga

Popravljamo i održavamo proizvode pod jamstvom, kao i one kojima je Apple jamstvo isteklo. Apple nas je osposobio i obučio za servisiranje svojih uređaja. Za popravak svih Apple uređaje koristimo samo orginalne dijelove. Ako želite najbolje dijelove, možete nas posjetiti za popravak uređaja koji više nisu pod jamstvom.

Kontrolirani rad

iSTYLE Hrvatska prati uvjete jamstva i promjene u Hrvatskom zakonodavstvu, kao i propise u Europskoj uniji, kako bi bili sigurni da su zaštićena sva prava potrošača. Istovremeno pokušavamo imati što više besplatnih popravaka, to jest, u okviru jamstvenog popravka.

Najbolja oprema

Kod nas su odlični uvjeti, oprema, ugrađeni komponenti i radno okruženje u kojem popravljamo Vaše uređaje. Radnoj okolini također pružaju zaštitu ESD radni stolovi i alati koji zadovoljavaju vrlo visoke standarde.

Dostava na kućnu adresu

Ako ne želite dolaziti dva puta u našu trgovinu i osobno preuzeti popravljeni uređaj, možete zatražiti dostavu na kućnu adresu. Popravljeni uređaj će biti poslan na željenu adresu. Svi naši paketi su osigurani u vrijednosti uređaja.

Često pitanja

Koji proizvodi mogu doći na jamstveni ili van jamstveni popravak?

Na popravak možete donijeti sve Apple proizvode. To uključuje i sve proizvode marke Beats.

Gdje možete donijeti na servis proizvode kupljene u trgovini iStyle marke Apple?

Možete ih donijeti u iStyle servis u Zagrebu (City centar One west i iStyle Arena) ili u Split (City Centar one Split) gdje će se započeti popravak Vašeg uređaja.

Da li je potrebno uređaj donijeti osobno ili ga je moguće dostaviti putem kurirske službe?

Ne, nije ga potrebno donijeti osobno. Možete uređaj poslati dostavom pazeći da je proizvod zaštićen jer iStyle nije odgovoran za štetu nastalu tijekom dostave. Također nakon popravka uređaj će biti poslan na Vašu adresu koju ste naveli. Svi naši paketi su osigurani u vrijednosti uređaja.

Koliko dugo traje popravak?

Popravak traje u prosjeku 3 do 4 radna dana, ali ponekad je potrebno produžiti vrijeme popravka.

Koliko ću dugo biti bez svog uređaja?

Ovisno o okolnostima. U načelu, popravak traje 3-4 radna dana. Ako su u pitanju uređaji koji se šalju kurirskom službom na Vašu adresu, to može odužiti još jedan ili dva dodatna dana. Međutim, kad naši tehničari čekaju Vaše dopuštenje za popravak, vrijeme čekanja dodatno se produžuje.

Što moram učiniti prije nego što donesem uređaj na popravak?

Prije nego što donesete uređaj na popravak, potrebno je napraviti sigurnosnu kopiju svih podataka i isključiti opciju Find My iPhone (na iPhone i iPad) na iCloudu. Također možete preventivno donijeti dokaz o kupnji uređaja - račun i jamstveni list.

Što moram ponijeti na servis?

Osim uređaja koji donosite na servis potrebno je:

- Ako dođe do pogreške da se baterija jako brzo prazni, donijeti strujni adapter i kablić

- Ako dođe do kvara na punjaču ili drugih dodataka, bez serijskih brojeva (isporučene slušalice, punjač kabel) donijeti račun , uređaj ili serijski broj uređaja s kojim ste dobili navedene dodatke

- Ako dođe do pogreške u softveru za pristup uređaju pomoću lozinke, molimo navesti lozinku tijekom predaje uređaja na servis ili prethodno isključite lozinku

Da li je za servis potreban račun?

U većini slučajeva to nije potrebno. No, postoje iznimke:

- Kad se datum jamstva na računu i Apple sustava razlikuju

- Kada je uređaj isključen i stoga se ne može pristupiti serijskijskom broju uređaja

Postoji li mogućnost za hitan popravak/dijagnostiku?

Ako popravak ne treba posebne dijelove ili ako su na zalihama, možete zatražiti hitan popravak Vašeg uređaja. U slučaju da je hitan popravak, bit će Vam naplaćena dodatna cijena u iznosu od 299,00 kuna.

Kako mogu znati je li moj Apple uređaj još uvijek pod jamstvom?

Svaki Apple proizvod ima jednu godina jamstva od dana kupnje. Jamstvo je najlakše provjeriti tako da pogledate na računu datum kupnje. Također možete nama dati serijski broj uređaja, mi ćemo u Apple sustavu provjeriti je li vaš uređaj još uvijek pokriven jamstvom.

Što ne ulazi u jamstveni popravak?

Jamstvo ne pokriva:


1) Od potrošnog materijala kao što su baterije, te zaštitni premazi, koji se s vremenom istroše. Iznimke su slučajevi gdje postoji mana u materijalu ili greške u proizvodnji uređaja.

2) Oštećenja na površinama uređaja ili kozmetičke štete. Ova grupa obuhvaća ogrebotine, oštećene konektore, koje su izrađeni od plastike. U tim slučajevima je šteta uzrokovana zbog nepravilne uporabe.

3) Upotreba drugih proizvoda.

4) Pogrešnu upotrebu, nesreće, zloupotrebe proizvoda / nemarno korištenje, uređaje u kontaktu s tekućinom, vatrom i štete uzrokovane potresom ili drugim vanjskim čimbenicima.

5) Proizvodi koji nisu Apple i štete koje proizlaze iz nepravilne uporabe. Apple ima upute i opće smjernice prema kojima se koriste njihovi uređaji. Ako zahtjev dolazi iz ovih uputa, uređaj može biti isključen iz jamstvenih popravaka.

6) Uređaj koji je otvaran u neovlaštenim servisima.

7) Šteta nastala uobičajenim korištenjem i trošenjem.

8) Popravak uređaja kojemu je namjerno uklonjen serijski broj.

9) Ukradeni Apple proizvod.

Možete li dobiti tehničku podršku u trgovini?

Da, naši kolege u trgovini će rado odgovoriti na jednostavna tehnička pitanja.

Mogu li stupiti u kontakt direktno s Apple podrškom?

Sve informacije vezane za podršku možete pronaći na Apple službenim stranicama ili nazvati besplatni broj Apple podrške 0800 222 427. Razgovori se održavaju na engleskom jeziku.