Servis

Mi smo ovlašteni Apple servisni centar.

Naši Apple certificirani tehničari koriste originalne Apple dijelove, tako da nam možete povjeriti sve svoje Apple uređaje.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Dostavite uređaj

Waypoint Waypoint Waypoint

Naručite preuzimanje kurirskom službom

Dali ste znali? Ne morate čak ni izlaziti iz kuće kako biste popravili uređaj. Naručite našu dostavu, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo.

Trenutno opterećenje servisa

To znači da naši tehničari rade s prosječnim opterećenjem na većini naših servisnih mjesta. Bez najave novopristigli uređaji će se pregledati u prosjeku u roku od 1-2 dana.

Trebate pomoć? Pošaljite nam e-mail ili nas nazovite.

+385 1 23 62 405

Pon – Pet: 9:00 – 17:00

Call Center icon
Q&A icon

Imate pitanje?

Pogledajte naša FAQ, a ako tamo ne možete pronaći odgovor, nazovite nas!

Prava potrošača i pravni vodič

Pod jamstvom ili izvan jamstva? Ali što je točno jamstvo? Drugim riječima, na kojoj se pravnoj osnovi uređaji mogu besplatno popravljati?

Naš vodič za prava potrošača i pravni vodič pomoći će vam da se snađete u ovom pitanju.

Prava potrošača i pravni vodič

Obavezno jamstvo

Zahtijeva se važećim Hrvatskim zakonom. Pogođene strane su trgovac i proizvođač, koji vrijede 1 godinu od datuma kupnje za privatne kupnje izvršene prije 1. siječnja 2021. Za privatne kupnje izvršene nakon 1. siječnja 2021. prava su sljedeća:

Podrazumijevano jamstvo

2 godine od datuma kupnje za privatne kupnje i 1 godinu od datuma kupnje za neprivatne pojedince, kao što su tvrtke i korporacije.

Podrazumijevano jamstvo pruža slične mogućnosti besplatnih popravaka kao i obvezno jamstvo, uz jedan važan pojam. Ako u tom razdoblju postoji kvar na proizvodu zbog greške u proizvodnji, proizvođač će ga besplatno popraviti, ali ako je prošlo 6 mjeseci od kupnje, korisnik mora dokazati da je greška nastala zbog proizvodnje.

Dobra vijest je da je Apple velikodušan sa svojim jamstvenim postupcima. Ako proizvod nije oštećen, nema potrebe dokazivati podrijetlo kvara, ali se faktura proizvoda i obrazac zahtjeva za jamstvo moraju ispuniti i pregledati. To bi moglo potrajati dulje, što također može malo produžiti vrijeme popravka. Imajte na umu da ovaj proces ne možemo ubrzati. Proizvođač može čak odbiti zahtjev za popravak pod jamstvom putem našeg servisnog centra, iako je to rijetko za proizvode kupljene od iSTYLE-a. Naš servis može besplatno popraviti uređaj samo ako proizvođač odobri zahtjev.

U slučaju potrošača (osobito u slučaju kupnji izvršenih prije 1. siječnja 2021.), upravljanje jamstvom je uobičajeno. Evo nekoliko stvari koje treba znati:

Appleovo jednogodišnje ograničeno jamstvo.

Za potrošače obuhvaćene zakonima ili propisima o zaštiti potrošača u njihovoj zemlji kupnje ili, ako je drugačija, u zemlji prebivališta, pogodnosti koje nudi Appleovo jednogodišnje ograničeno jamstvo su dodatak svim pravima i pravnim lijekovima koje osiguravaju takvi zakoni i propisi o zaštiti potrošača. . Zahtjevi za jamstvo za Apple proizvode pod Appleovim jednogodišnjim ograničenim jamstvom mogu se podnijeti u vašem lokalnom Apple servisnom centru u većini dijelova svijeta. U slučaju greške u materijalu ili proizvodnji, jamstveni zahtjevi mogu se postaviti izravno u Appleu čak i ako je Appleov proizvod kupljen od treće strane.

Vaš Apple uređaj je u najboljim rukama!


Ponosni smo što smo Appleov ovlašteni servis. To znači da ćemo popraviti vaš uređaj u skladu s Appleovim strogim standardima, koristeći samo službene dijelove i alate. Naši serviseri sudjeluju u Appleovom obrazovnom sustavu i posjeduju sve potrebne certifikate. Možete nam donijeti svoj uređaj iz druge trgovine, čak i iz druge zemlje, a svi popravci bit će registrirani u Appleovom globalnom sustavu.

Pošaljite svoj proizvod

Tvrtka IStyle će besplatno osigurati kurira za popravak vašeg Apple uređaja, ako je popravak pokriven Appleovim ograničenim jamstvom ili ako zatražite plaćeni popravak hardvera!

Za usluge popravka bez zamjene dijelova (npr. čišćenje, održavanje, pregled) naplaćuje se kurirska naknada od 7 €.

Važna obavijest! Možete donijeti pokvareni uređaj na servisiranje ili dijagnostiku u bilo koji od naših dućana tijekom radnog vremena servisnog odjela!


iSTYLE Arena Zagreb

Promet – Prosjek*

 

Naša trgovina u Arena Zagreb, također djeluje kao Servisni centar. Ovdje naši tehničari mogu izvršiti brze popravke u roku od nekoliko sati. Ovi popravci izvan jamstva ovise o dostupnosti dijelova i dostupni su samo uz online rezervaciju termina.

*To znači da će se bez najave novopristigli uređaji pregledati u prosjeku u roku od 1-2 radna dana.

Adresa

Ul. Vice Vukova 6
Zagreb, 10000

Radno vrijeme

Ponedjeljak - Petak: 09:00 - 17:00
Vikendom i praznicima zatvoreno


iSTYLE City Centar One Split

Promet – Prosjek*

 

Naša trgovina u City Centar One Split, također djeluje kao Servisni centar. Ovdje naši tehničari mogu izvršiti brze popravke u roku od nekoliko sati. Ovi popravci izvan jamstva ovise o dostupnosti dijelova i dostupni su samo uz online rezervaciju termina.

*To znači da će se bez najave novopristigli uređaji pregledati u prosjeku u roku od 1-2 radna dana.

Adresa

Vukovarska 207
Split, 21000

Radno vrijeme

Ponedjeljak - Petak: 09:00 - 17:00
Vikendom i praznicima zatvoreno

iPhone zamjena baterije

Troškovi zamjene baterije razlikuju se ovisno o modelu vašeg iPhonea. Točnu cijenu možete pronaći pod Cijene.

Naši tehničari rade samo s Apple originalnim tvorničkim dijelovima i alatima koje osigurava proizvođač. Kao rezultat toga, ne morate raditi kompromise nakon što je vaš uređaj popravljen, jer će zadovoljiti sve zahtjeve koje je odredio proizvođač.

Vaša nova baterija bit će dodijeljena vašem uređaju u sustavu proizvođača i podešena na vaš uređaj, ali nekim modelima može biti potrebno nekoliko ciklusa punjenja prije nego što ih sustav savršeno prepozna.

Imajte na umu da u slučaju zamjene baterije možemo jamčiti samo ispravan rad originalnih tvorničkih dijelova nakon zamjene (uređaji za zamjenu baterija su kalibrirani od strane proizvođača za originalne dijelove). To znači da npr. da ako je zaslon vašeg uređaja već zamijenjen, a nije originalni Apple dio, ne možemo preuzeti odgovornost za bilo kakve nedostatke zaslona nakon zamjene baterije u vašem uređaju.

Zamjena zaslona iPhonea

Troškovi zamjene za ekrana razlikuju se ovisno o vrsti vašeg iPhonea. Točnu cijenu možete pronaći pod stavkom izbornika Cijene.

Naši tehničari rade samo s tvorničkim dijelovima i alatima koje osigurava proizvođač. Kao rezultat toga, nakon popravka uređaja ne morate raditi kompromise, jer će zadovoljiti sve zahtjeve koje je naveo proizvođač.

Vaš novi zaslon bit će dodijeljen vašem uređaju u sustavu proizvođača, te će biti naučen vašem iPhoneu kako bi sve njegove funkcije funkcionirale bez iznimke.

Unutarnje čišćenje / održavanje za Mac računala

Naknada: 47 €

Naši će tehničari pažljivo očistiti vaš uređaj, ukloniti prašinu i, ovisno o modelu*, zamijeniti staru termalnu pastu.

Dobro je ovo održavanje obavljati jednom godišnje kako biste spriječili redovito pregrijavanje i prerano trošenje uređaja.

*Proizvođač ne dopušta zamjenu sloja za prijenos topline na svim modelima. Ovi strojevi su već dizajnirani tako da to nije potrebno. Ako to ne učini neovlašteni servis, poništava se jamstvo i naš servisni centar to ne preporučuje.

Ponovna instalacija ili ažuriranje operativnog sustava

Naknada: 40 €

Naši tehničari će izbrisati cijeli sadržaj pohrane uređaja i na njega instalirati novi, još neaktivirani operativni sustav. Vraćamo uređaj u softversko stanje u kojem je bio kada ste prvi put uključili računalo. Nakon toga, sve što trebate napraviti je kreirati novi korisnički profil i to je to!

Naši će kolege uvijek instalirati odgovarajuću verziju sustava za vaše računalo. Ako vam je važno koristiti određenu verziju sustava zbog posebnog softverskog okruženja, obavijestite naše kolege kada nam ostavite svoj uređaj.

Često postavljana pitanja

Koje uređaje popravlja iSTYLE?
Naša usluga je Appleov ovlašteni davatelj usluga, možete nas kontaktirati sa bilo kojim od svojih Apple ili Beats proizvoda, no možda vam nećemo moći pomoći s posebnim uređajima koji se prodaju u određenim regijama. To može biti bilo koji Appleov proizvod koji se ne prodaje u Hrvatskoj putem službenog kanala.

Svaki proizvod koji ne prodaje iSTYLE može se popraviti samo pod uvjetima koje je odredio proizvođač.
Gdje mogu uzeti proizvode koji nisu Apple kupljeni od iSTYLE-a?
Također možete vratiti proizvode koji nisu Apple kupljeni od iSTYLE za popravak ili zamjenu, a mi ćemo ih poslati u servisni centar robne marke.

U slučaju Appleovih proizvoda, možete ih ostaviti u bilo kojoj od naših trgovina, kao i kod mnogih kvalificiranih pružatelja usluga diljem svijeta.
Kako mogu vratiti svoj uređaj na popravak?
Svoj uređaj možete predati u bilo kojoj od naših trgovina tijekom radnog vremena, a u slučaju Apple i Beats proizvoda, možete ga poslati i kurirskom službom putem našeg obrasca Zahtjev. Važno je, međutim, napomenuti da nećemo moći prihvatiti pakete poslane na bilo koji drugi način.
Koliko traje popravak?
Trajanje popravka je oko 3 do 8 radnih dana ovisno o kvaru. Trebate biti svjesni da proizvođač obavlja samo određene popravke u vlastitom europskom centru za popravke i može zatražiti da se bilo koji uređaj tamo popravi. Vrijeme popravka u Appleovom centru za popravke je nešto duže zbog dostave.
Koliko dugo moram biti bez svog uređaja?
Prosječno trajanje popravka je 3 do 8 radnih dana, a za to vrijeme uređaj mora ostati kod nas. Protokol popravka ne dopušta nam puštanje bilo kojeg proizvoda između početka popravka i završetka svih završnih testova.
Što trebam učiniti prije nego što predam svoj uređaj na popravak?
Prije nego što nam ostavite svoj uređaj, morat ćete poduzeti nekoliko koraka kako biste zaštitili svoje podatke, poput izrade sigurnosne kopije i isključivanja Find My iPhone. Također biste trebali pronaći račun koji potvrđuje vašu kupnju.

Za iPhone, iPad, Apple satove i Macove morate isključiti značajku Find My prema sljedećim uputama i ukloniti uređaj sa svog iCloud računa.

Za Apple Watch također morate isključiti zaključavanje aktivacije, pogledajte ovu poveznicu za pomoć.

Ako naiđete na probleme, pomoć možete dobiti na https://www.apple.com/contact/
Što da ponesem u servisni centar?
Neispravan proizvod i, ako je moguće, kopija vašeg računa. Iako nije uvijek potrebno predočiti račun, Apple ga u nekim slučajevima može zatražiti. Neki procesi (npr. jamstvo) nisu mogući bez računa. Ako donesete svoj račun, možete biti sigurni da vam možemo pružiti najbolje moguće uvjete popravka.

Molimo ponesite sa sobom samo neispravan uređaj. Pribor ili kutija uređaja nisu potrebni za popravak.

U slučaju problema s punjenjem ili baterijom, također je potreban punjač koji se koristi s uređajem. Za dodatnu opremu bez serijskog broja (slušalice, kabeli itd.), potreban je serijski broj proizvoda koji se koristi s njim.

U slučaju kvara koji utječe na rad softvera, možda će nam trebati lozinka uređaja, šifra ili korisnički profil za testiranje pogreške.
Koji je točan postupak popravka?
Kao ovlašteni servisni partner, svaki korak naših pregleda i popravaka temelji se na protokolu proizvođača. Appleov servisni protokol zahtijeva da se uređaj testira pomoću testnog softvera proizvođača kako bi se otkrili hardverski nedostaci. Apple će obavljati samo određene popravke u vlastitom europskom centru za popravke i može zatražiti popravak bilo kojeg uređaja tamo.

Ako se testovima proizvođača dijagnosticira hardverski kvar, uređaj će se popraviti zamjenskim dijelom ili u nekim slučajevima zbog kompaktnosti uređaja i radi osiguranja kvalitete potpunom zamjenom uređaja.