Mi smo ovlašteni Apple servisni centar.

Naši Apple certificirani tehničari koriste originalne Apple dijelove, tako da nam možete povjeriti sve svoje Apple uređaje.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Dostavite uređaj

Waypoint Waypoint Waypoint

Naručite preuzimanje kurirskom službom

Dali ste znali? Ne morate čak ni izlaziti iz kuće kako biste popravili uređaj. Naručite našu dostavu, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo.

Trebate brzo? Idite na Express.
Odaberite uslugu. Rezervirajte termin.

Naši tehničari redovito obavljaju popravke izvan jamstva. Po želji možete zatražiti ove popravke rezerviranjem termina uz nadoplatu od samo 19,75 EUR. Tako će Vas naši tehničari odmah vidjeti na servisnim mjestima, izbjegavajući čekanje u redu.

Trenutno opterećenje servisa

To znači da naši tehničari rade s prosječnim opterećenjem na većini naših servisnih mjesta. Bez najave novopristigli uređaji će se pregledati u prosjeku u roku od 1-2 dana.

Trebate pomoć? Pošaljite nam e-mail ili nas nazovite.

+385 1 23 62 405

Pon – Pet: 9:00 – 17:00

Call Center icon
Q&A icon

Imate pitanje?

Pogledajte naša FAQ, a ako tamo ne možete pronaći odgovor, nazovite nas!

Prava potrošača i pravni vodič

Pod jamstvom ili izvan jamstva? Ali što je točno jamstvo? Drugim riječima, na kojoj se pravnoj osnovi uređaji mogu besplatno popravljati?

Naš vodič za prava potrošača i pravni vodič pomoći će vam da se snađete u ovom pitanju.

Često postavljana pitanja

Koje uređaje popravlja iSTYLE?
Naša usluga je Appleov ovlašteni davatelj usluga, možete nas kontaktirati sa bilo kojim od svojih Apple ili Beats proizvoda, no možda vam nećemo moći pomoći s posebnim uređajima koji se prodaju u određenim regijama. To može biti bilo koji Appleov proizvod koji se ne prodaje u Hrvatskoj putem službenog kanala.

Svaki proizvod koji ne prodaje iSTYLE može se popraviti samo pod uvjetima koje je odredio proizvođač.
Gdje mogu uzeti proizvode koji nisu Apple kupljeni od iSTYLE-a?
Također možete vratiti proizvode koji nisu Apple kupljeni od iSTYLE za popravak ili zamjenu, a mi ćemo ih poslati u servisni centar robne marke.

U slučaju Appleovih proizvoda, možete ih ostaviti u bilo kojoj od naših trgovina, kao i kod mnogih kvalificiranih pružatelja usluga diljem svijeta.
Kako mogu vratiti svoj uređaj na popravak?
Svoj uređaj možete predati u bilo kojoj od naših trgovina tijekom radnog vremena, a u slučaju Apple i Beats proizvoda, možete ga poslati i kurirskom službom putem našeg obrasca Zahtjev. Važno je, međutim, napomenuti da nećemo moći prihvatiti pakete poslane na bilo koji drugi način.
Koliko traje popravak?
Trajanje popravka je oko 3 do 8 radnih dana ovisno o kvaru. Trebate biti svjesni da proizvođač obavlja samo određene popravke u vlastitom europskom centru za popravke i može zatražiti da se bilo koji uređaj tamo popravi. Vrijeme popravka u Appleovom centru za popravke je nešto duže zbog dostave.
Koliko dugo moram biti bez svog uređaja?
Prosječno trajanje popravka je 3 do 8 radnih dana, a za to vrijeme uređaj mora ostati kod nas. Protokol popravka ne dopušta nam puštanje bilo kojeg proizvoda između početka popravka i završetka svih završnih testova.
Što trebam učiniti prije nego što predam svoj uređaj na popravak?
Prije nego što nam ostavite svoj uređaj, morat ćete poduzeti nekoliko koraka kako biste zaštitili svoje podatke, poput izrade sigurnosne kopije i isključivanja Find My iPhone. Također biste trebali pronaći račun koji potvrđuje vašu kupnju.

Za iPhone, iPad, Apple satove i Macove morate isključiti značajku Find My prema sljedećim uputama i ukloniti uređaj sa svog iCloud računa.

Za Apple Watch također morate isključiti zaključavanje aktivacije, pogledajte ovu poveznicu za pomoć.

Ako naiđete na probleme, pomoć možete dobiti na https://www.apple.com/contact/
Što da ponesem u servisni centar?
Neispravan proizvod i, ako je moguće, kopija vašeg računa. Iako nije uvijek potrebno predočiti račun, Apple ga u nekim slučajevima može zatražiti. Neki procesi (npr. jamstvo) nisu mogući bez računa. Ako donesete svoj račun, možete biti sigurni da vam možemo pružiti najbolje moguće uvjete popravka.

Molimo ponesite sa sobom samo neispravan uređaj. Pribor ili kutija uređaja nisu potrebni za popravak.

U slučaju problema s punjenjem ili baterijom, također je potreban punjač koji se koristi s uređajem. Za dodatnu opremu bez serijskog broja (slušalice, kabeli itd.), potreban je serijski broj proizvoda koji se koristi s njim.

U slučaju kvara koji utječe na rad softvera, možda će nam trebati lozinka uređaja, šifra ili korisnički profil za testiranje pogreške.
Koji je točan postupak popravka?
Kao ovlašteni servisni partner, svaki korak naših pregleda i popravaka temelji se na protokolu proizvođača. Appleov servisni protokol zahtijeva da se uređaj testira pomoću testnog softvera proizvođača kako bi se otkrili hardverski nedostaci. Apple će obavljati samo određene popravke u vlastitom europskom centru za popravke i može zatražiti popravak bilo kojeg uređaja tamo.

Ako se testovima proizvođača dijagnosticira hardverski kvar, uređaj će se popraviti zamjenskim dijelom ili u nekim slučajevima zbog kompaktnosti uređaja i radi osiguranja kvalitete potpunom zamjenom uređaja.