Servis
Mi smo ovlašteni Apple servisni centar.
Naši Apple certificirani tehničari koriste originalne Apple dijelove, tako da nam možete povjeriti sve svoje Apple uređaje.
Više informacija
Dostavite uređaj
Naručite preuzimanje kurirskom službom
Dali ste znali? Ne morate čak ni izlaziti iz kuće kako biste popravili uređaj. Naručite našu dostavu, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo.
Naručite preuzimanje kurirskom službom
Trenutno opterećenje servisa
To znači da naši tehničari rade s prosječnim opterećenjem na većini naših servisnih mjesta. Bez najave novopristigli uređaji će se pregledati u prosjeku u roku od 1-2 dana.
Idite na servisne lokacije
Trebate pomoć? Pošaljite nam e-mail ili nas nazovite.
+385 1 23 62 405
Pon – Pet: 9:00 – 17:00
Prava potrošača i pravni vodič
Pod jamstvom ili izvan jamstva? Ali što je točno jamstvo? Drugim riječima, na kojoj se pravnoj osnovi
uređaji mogu besplatno popravljati?
Naš vodič za prava potrošača i pravni vodič pomoći će vam da se snađete u ovom pitanju.
Otvori pravni vodič
Često postavljana pitanja
Svaki proizvod koji ne prodaje iSTYLE može se popraviti samo pod uvjetima koje je odredio proizvođač.
U slučaju Appleovih proizvoda, možete ih ostaviti u bilo kojoj od naših trgovina, kao i kod mnogih kvalificiranih pružatelja usluga diljem svijeta.
Za iPhone, iPad, Apple satove i Macove morate isključiti značajku Find My prema sljedećim uputama i ukloniti uređaj sa svog iCloud računa.
Za Apple Watch također morate isključiti zaključavanje aktivacije, pogledajte ovu poveznicu za pomoć.
Ako naiđete na probleme, pomoć možete dobiti na https://www.apple.com/contact/
Molimo ponesite sa sobom samo neispravan uređaj. Pribor ili kutija uređaja nisu potrebni za popravak.
U slučaju problema s punjenjem ili baterijom, također je potreban punjač koji se koristi s uređajem. Za dodatnu opremu bez serijskog broja (slušalice, kabeli itd.), potreban je serijski broj proizvoda koji se koristi s njim.
U slučaju kvara koji utječe na rad softvera, možda će nam trebati lozinka uređaja, šifra ili korisnički profil za testiranje pogreške.
Ako se testovima proizvođača dijagnosticira hardverski kvar, uređaj će se popraviti zamjenskim dijelom ili u nekim slučajevima zbog kompaktnosti uređaja i radi osiguranja kvalitete potpunom zamjenom uređaja.