Uvjeti poslovanja

Dobrodošli u iSTYLE web trgovinu

Kao i u svakoj trgovini, slobodno razgledajte i upoznajte proizvode - bez obveze kupnje. Ukoliko se odlučite za kupnju bilo kojeg proizvoda, najvažnije je znati da kupovinu u našoj trgovini obavljate na siguran način, bez ikakvog rizika za Vas i bez mogućnosti zlouporabe podataka i Vaše kreditne kartice. U našoj trgovini koristimo najsuvremeniju sigurnu uslugu automatske autorizacije - CorvusPay.

UVJETI POSLOVANJA:

OSNOVNI POJMOVI

U smislu ovih Općih uvjeta, Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom internet stranice iSTYLE d.o.o., Avenija Dubrovnik 16, 10 020 Zagreb (u daljnjem tekstu iSTYLE).
Ako su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se Kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom Kupca. Kupcem se smatra osoba koja naručuje i plaća proizvod, a Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca.

OSOBNI PODACI I POSLOVNA SPOSOBNOST

Prihvaćanjem Općih uvjeta Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban, ovlašteni korisnik kreditne kartice te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda od iSTYLE-a, tj. za kupnju putem web shopa.
iSTYLE sukladno izjavi o privatnosti i sigurnosti podataka prikuplja samo osnovne podatke koji su nužni za ispunjavanje obveza. Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina.

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektroničkog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili kao neregistrirani korisnik.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • kreditnom ili debitnom karticom za koju iSTYLE ima sklopljen ugovor o prihvaćanju
  • internet bankarstvom
  • općom uplatom
  • pouzećem

Narudžba se smatra zaprimljenom:

  • u slučaju plaćanja kreditnom karticom – u trenutku kada iSTYLE dobije potvrdu predautorizacije kreditne kartice Kupca na iznos narudžbe
  • u slučaju plaćanja internet bankarstvom i općom uplatom – u trenutku kada je iznos narudžbe vidljiv na transakcijskom računu.
  • pouzećem – u trenutku kada iSTYLE elektroničkim putem zaprimi narudžbu.


U trenutku kada narudžba bude zaprimljena, iSTYLE će elektroničkim putem u obliku e-pošte obavijestiti Kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod naručen. Ako naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, iSTYLE će obavijestiti Kupca da proizvod trenutačno nije raspoloživ te ga izvijestiti o roku u kojem je proizvod dobavljiv.
Ako je proizvod naručen, a kao način plaćanja odabran e-banking ili opća uplata, ISTYLE se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 1 radnog dana, ne uključujući subotu. Nakon isteka 1 radnog dana od primitka narudžbe, ISTYLE ne jamči raspoloživost proizvoda.

KUPNJA

Postupak je vrlo jednostavan i sastoji se od samo nekoliko koraka. Imate mogućnost izbora željenih proizvoda, kao i dodavanja odgovarajućih povezanih proizvoda. Nakon odabira možete vidjeti pregled čitave narudžbe s cijenama i porezom, s podacima o načinu plaćanja i dostave. Posljednji korak predstavlja slanje konačne narudžbe.
U svakom trenutku, prije konačnog slanja, Vašu narudžbu možete mijenjati, povećati ili smanjiti, dodati bilo koji proizvod ili odustati od cjelokupne narudžbe. Kada pošaljete konačnu narudžbu, na Vašu e-mail adresu stići će automatski i potvrda narudžbe sa svim bitnim elementima, za Vašu osobnu evidenciju.

CIJENE

Cijene vrijede za važeću narudžbu kakve jesu u vrijeme dostavljanja narudžbe.
Cijene u pregledima proizvoda ne sadrže troškove dostave, ali uključuju PDV.
iSTYLE zadržava pravo promjene cijena proizvoda bez prethodne najave.
Sve navedene cijene s ove iSTYLE stranice vrijede za kupnju u web shopu te se dostupnost i cijena proizvoda u poslovnicama može razlikovati od ovdje navedenog.
Cijene proizvoda izražene u kunama preračunate su prema fiksnom tečaju konverzije, 1 Euro = 7,53450 Kuna.

Unos cijena proizvoda vrši se ručno te je podložan mogućnosti nastanka greške zbog ljudskog faktora. Takve situacije su izvanredne te iSTYLE zadržava pravo odbiti sklapanje ugovora o prodaji odnosno isporuku proizvoda kupcu prema konkretnoj narudžbi. Kupac će biti pravovremeno obaviješten oko eventualnih izmjena i mogućnosti rješavanja situacije na obostrano zadovoljstvo.

PROMOCIJSKI KODOVI

Korisnici na našoj stranici mogu koristiti promotivne kodove koje primaju putem naših promocija, online novosti ili na neki drugi način.

Uvjeti za korištenje:
  • za korištenje promotivnog koda korisnik se mora registrirati
  • popusti i promotivni kodovi se ne zbrajaju
  • promotivne kodove je moguće ostvariti i iskoristiti samo pri online kupovinama
  • promotivne kodove nije moguće zamijeniti za gotovinu
  • zajedno s promotivnim kodom korisnik može primiti dodatne uvjete za korštenje

  • Korisnik unosi promotivni kod u polje koje je dostupno u košarici.

    REGISTRACIJA KORISNIKA

    Tijekom biranja proizvoda, a prije slanja Vaše prve narudžbe možete se registrirati kao korisnik naše trgovine a možete obaviti kupnju i bez registracije.
    Unos podataka za korisnika našeg WebShop-a je kratak i jednostavan. Unos Vaših korisičkih podataka obavljate samo jednom, prilikom prve kupovine ili prilikom prvog kreiranja korisničkog računa, a za svaku kasniju prijavu kao korisnik ove trgovine trebate samo korisničko ime (vaš unaprijed postavljeni e-mail) i zaporku (podaci koje korisnik sam određuje u postupku unosa svojih podataka). Sve svoje dane podatke možete i naknadno mijenjati.
    Ukoliko ste zaboravili svoju zaporku ili ste naišli na kakav problem ili nejasnoću, javite nam se e-mail porukom na adresu: webshop@istyle.hr.
    Naša služba za korisnike stoji Vam na raspolaganju u uredovno vrijeme i na telefonu 099 807 1140.

    REKLAMACIJE

    Reklamacije se zaprimaju isključivo uz predočeni račun i jamstveni list kao dokaz kupnje. Bez računa nismo u mogućnosti prihvatiti reklamaciju.
    U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana proizvod je potrebno dostaviti na adresu servisnog centra: iStyle d.o.o., City Center One West, Jankomir 33, 10000 Zagreb ili nas kontaktirajte na e-mail: reklamacije@istyle.hr.

    OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

    Sve prigovore, sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 19./2022.), možete uputiti poštom, elektroničkom poštom ili osobno u našim poslovnicama.

    Adresa za upućivanje prigovora:

  • poštom: iStyle d.o.o., Avenija Dubrovnik 16, 10000 Zagreb
  • e-mailom: reklamacije@istyle.hr
  • osobno u našim poslovnicama navedenim na linku https://istyle.hr/locations

  • Kako bismo Vam mogli potvrditi primitak prigovora (sukladno članku 10., stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača), a zatim na isti i odgovoriti, molimo Vas da navedete točne kontakt podatke. Odgovor na pisani prigovor zakonski smo dužni poslati u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

    NEDOSTACI NA PROIZVODIMA

    iSTYLE ne odgovara Kupcu odnosno Primatelju za manje ogrebotine na proizvodima koje su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe ako ogrebotine ili manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.
    iSTYLE ne odgovara Kupcu odnosno Primatelju ako tehničke mogućnosti opreme Kupca odnosno Primatelja nisu dovoljne za ispravno korištenje proizvodom kao i ako osobna svojstva Kupca odnosno Primatelja nisu dovoljna za upotrebu proizvoda.
    U slučaju nedostataka na proizvodu Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

    UVJETI JAMSTVA

    iSTYLE, d.o.o. (u daljnjem tekstu PCS) prenosi kupcu jamstvo proizvođača za ispravno funkcioniranje proizvoda, od dana preuzimanja u trajanju od 12 mjeseci. PCS vršit će servisiranje opreme u jamstvenom roku isključivo u ovlaštenom servisu. PCS osigurat će rezervne dijelove za prodanu opremu u skladu s važećim propisima.

    JAMSTVO I PRIDRŽAJ PRAVA TVRTKE

    Ograničenje odgovornosti:

    PCS prenosi prema Vama kao krajnjem kupcu jamstvo proizvođača za greške u izradi i materijalu. Jamstvo vrijedi jedino za nove proizvode isporučene prvom krajnjem kupcu od PCS-a ili ovlaštenog prodavača i to za vrijeme od JEDNE (1) GODINE od dana kupnje od strane prvog krajnjeg kupca. Odgovarajuće jamstvo za rezervne dijelove i module koje ste primili od PCS-a ili ovlaštenog prodavača vrijedi DEVEDESET (90) DANA ukoliko su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Za vrijeme jamstvenog roka PCS će besplatno popraviti (ili, po svom izboru, zamijeniti) sklopovlje obuhvaćeno jamstvom kod kojeg se utvrdi greška, pod uvjetom da ga vratite ispravno pakirano, ovlaštenom servisnom središtu, zajedno s vašim imenom, adresom, telefonskim brojem, opisom greške i dokazom o datumu kupnje.
    Jamstvo ne vrijedi u slučaju da je po PCS-ovoj procjeni, greška na navedenom sklopovlju nastala pogrešnom upotrebom, zloupotrebom, vanjskim utjecajem (udarci, vibracije, kemijski utjecaji, vlaga, prašina, ekstremne temperature, štetna zračenja, neispravne strujne mreže, udari groma i sl.) ili kao posljedica popravka ili izmjene koji nisu izvršeni od strane ovlaštenog prodavača ili servisnog središta, ili ako je greška učinak normalnog habanja. U jamstvo nisu također uključeni potrošni materijali (tinte, toneri) te mediji za jednokratno pohranjivanje podataka. Nadalje, jamstvo ne vrijedi ako kupac ne ispuni svoje obveze. Troškove ispitivanja i mogućeg popravka snosi kupac u slučaju da se tokom ispitivanja od strane PCS-a pokaže da se kupčev zahtjev iz jamstva odnosi na grešku koja nije uključena u jamstvo ili da je jamstveni rok istekao ili je proizvod ispravan.
    PCS ne preuzima jamstvo za programsku podršku bilo koje vrste (uključujući pripadajuće priručnike i dokumentaciju), a osobito ne za kakvoću, funkcionalnost ili podesnost iste za određenu namjenu. Ovo ne dira u moguće obveze preuzete od PCS-a posebnim licencnim ugovorom.
    NI U KOM SLUČAJU NE ODGOVARAJU NITI PCS, NITI BILO KOJI ČLAN PCS GRUPE ZA MOGUĆU IZRAVNU, NEIZRAVNU, SLUČAJNU, POSREDNU, NEPOSREDNU ILI DALJNJU ŠTETU. OSOBITO NE PREUZIMA NITI PCS NITI BILO KOJI ČLAN PCS GRUPE ODGOVORNOST ZA IZGUBLJENE PODATKE ILI PROGRAME, UKLJUČUJUĆI TROŠKOVE OBNAVLJANJA ILI UMNOžAVANJA TAKVIH PODATAKA ILI PROGRAMA.

    Pridržaj prava:

    Cjelokupna programska podrška (bilo da je ugrađena u ROM ili drugo sklopovlje, ili je sadržana na nosiocima podataka) uključujući sve odnosne priručnike i dokumentaciju (dalje u tekstu: programska podrška) intelektualno je vlasništvo proizvođača i u potpunosti je pravno zaštićena. PCS ne prodaje programsku podršku, već je daje na korištenje. Cjelokupna zaštitna prava koja se tiču programske podrške zadržava proizvođač.
    Programska podrška smije se koristiti samo na jednom računalu. Programska podrška sadržana u prodanom sklopovlju može biti korištena jedino s tim sklopovljem. Programska podrška ne smije biti (a) odvojena od sklopovlja u koje je ugrađena, ili (b) uz naknadu ili bez naknade, raspačavana, kopirana, prevođena, programski razbijana, korištena kao predložak, objedinjena sa drugim programima, prilagođavana ili mijenjana.
    Svi priručnici i dokumentacija intelektualno su vlasništvo proizvođača i u potpunosti su pravno zaštićeni. Oni ne smiju biti raspačavani ni u cijelosti ni djelomično, ustupljeni uz naknadu ili bez naknade, kopirani ručno ili elektronski, prevođeni ili umnožavani na bilo koji način.

    Lokacije servisa:

    iSTYLE Arena Zagreb
    Apple Authorized Service Provider
    Ul. Vice Vukova 6
    Zagreb, 10000

    @: servis@istyle.hr

    Radno vrijeme:
    Ponedjeljak - Petak: 09:00 - 17:00
    Vikendom i praznicima zatvoreno

    iSTYLE City Centar One Split
    Apple Authorized Service Provider
    Vukovarska 207
    Split, 21000

    @: servis@istyle.hr

    Radno vrijeme:
    Ponedjeljak - Petak: 09:00 - 17:00
    Vikendom i praznicima zatvoreno