Usluga iMessage obično radi bez ikakvih problema na novijim uređajima, ali može biti problema sa starijim iOS sustavima. Da bi aktivirao značajku i otklonio sve pogreške, učini sljedeće:
- Provjeri ima li tvoj iPhone funkcionalnu internetsku vezu. Bilo da je u pitanju mobilni internet ili WiFi, bitno je da radi.
- Provjeri je li iMessage uključen: Postavke, Aplikacije, Poruke, ovdje trebaš povući iMessage klizač udesno tako da mu pozadina bude zelena. Također vrijedi provjeriti može li Messages koristiti mobilni internet klizač za promet podataka u mobilnom telefonu, inače će iMessage biti dostupan samo putem WiFi-ja. Dodatno, provjeri s kojom vrstom podataka možeš koristiti iMessage u izborniku Slanje i primanje ispod klizača iMessage: ako tvoj telefonski broj nije aktiviran, tvoji prijatelji ti neće moći slati poruke unosom istog.
- Provjeri je li FaceTime uključen: Postavke, Aplikacije, FaceTime.
- Iako rijetko, može uzrokovati probleme ako na tvojem uređaju nije postavljena ispravna vremenska zona. To možeš provjeriti u postavkama, općenito, datumu i vremenu.
- Moguće je da postoji problem na strani Applea. Ovdje možeš provjeriti radi li usluga iMessage ispravno.
- Ponovno pokreni uređaj ili uključi i isključi način rada u zrakoplovu.

U većini slučajeva usluga postaje dostupna odmah nakon točnih postavki, ali može doći do kašnjenja. Ako i dalje ne možeš pokrenuti iMessage nakon 24 sata, kontaktirajte Apple podršku. Ako si se prebacio na uređaj s drugim operativnim sustavom, poput Androida, i ne primaš tekstualne poruke poslane s iPhonea, morat ćeš otkazati svoju iMessage registraciju, što možeš učiniti na ovoj stranici.